افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می رود – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 237959
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می رود – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه اختلافات سیاسی مقامات آمریکایی با سیاست های سودجویانه بنیامین نتانیاهو در جنگ غزه، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته آینده تل آویو را به مقصد واشنگتن ترک می کند. روزنامه یدیعوت آحارانوت روز سه شنبه گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دعوت وزیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه اختلافات سیاسی مقامات آمریکایی با سیاست های سودجویانه بنیامین نتانیاهو در جنگ غزه، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته آینده تل آویو را به مقصد واشنگتن ترک می کند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت روز سه شنبه گزارش داد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دعوت وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به زودی به آمریکا سفر می کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در این سفر دیدارهایی با دیگر مقامات آمریکایی خواهد داشت و در این دیدار به تشریح وضعیت امنیتی کنونی در سرزمین های اشغالی و جنگ غزه و حمله احتمالی به رفح خواهد پرداخت.

در همین راستا، برخی منابع عبری زبان گزارش دادند که یواف گالانت هفته آینده در راس هیئتی از رهبران رژیم صهیونیستی از جمله ران درمر، وزیر امور استراتژیک و منطقه ای، هنگبی و رئیس شورای امنیت داخلی، به واشنگتن سفر خواهد کرد. . . ، با هدف رایزنی با مقامات آمریکایی در مورد حمله زمینی به رفح که در راه آمریکا خواهد بود.

این گزارش می افزاید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور ضمنی سفر گالانت به واشنگتن را پذیرفته است.

این سفر در شرایطی انجام می شود که هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی اعلام کرد که عملیات زمینی در شهر رفح که ده ها هزار آواره فلسطینی در آن زندگی می کنند به زودی عملیاتی می شود. .

منابع و مقامات آمریکایی پیشتر اعلام کرده بودند که ایالات متحده می خواهد از شدت حملات در نوار غزه بکاهد و به سمت ادامه عملیات حرکت کند و تنش و درگیری به مناطق دیگر سرایت نکند، هرچند تاکید می کنند که موضع آمریکا در قبال لبنان و … نیروهای یمنی این کار را نکرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.