افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

وزیر امور خارجه ایران از حضور اسرائیل در کنفرانس آب و هوای امارات متحده عربی انتقاد کرد.

  • کد خبر : 141140
وزیر امور خارجه ایران از حضور اسرائیل در کنفرانس آب و هوای امارات متحده عربی انتقاد کرد.

کد خبر: ۵۲۳۳۷۱ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۲۲:۲۷:۰۸ وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی درباره آخرین تحولات غزه در چارچوب توافق آتش بس موقت تبادل نظر کردند. به گزارش خبرگزاری موج حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی با اشاره به آتش بس موقت در حلقه […]

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی درباره آخرین تحولات غزه در چارچوب توافق آتش بس موقت تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


حسین امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی با اشاره به آتش بس موقت در حلقه وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید به تلاش خود برای توقف کامل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی ادامه دهند و مسیرهای گسترده ای را برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه باز کنند.

وزیر امور خارجه افزود: انتظار می رود که شورای امنیت سازمان ملل با صدور قطعنامه ای موثر می تواند به وظایف خود در قبال مردم فلسطین عمل کند.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی با تشریح اقدامات این کشور در مجامع منطقه ای و بین المللی برای برقراری آتش بس، افزود که کشورش تمام تلاش خود را برای ادامه آتش بس انجام خواهد داد. کمک های بشردوستانه. به غزه

این مقام اماراتی همچنین در جریان آخرین اقدامات این کشور برای برگزاری کنفرانس CUP 28 (کنفرانس تغییرات اقلیمی) در امارات به دکتر امیر عبداللهیان قرار گرفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از رئیس جمهور امارات متحده عربی برای دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای حضور در این کنفرانس، به اماراتی ها دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را در این باره تشریح کرد. رسمی

امیرعبداللهیان در همین راستا افزود: با عنایت به برگزاری کنفرانس بین المللی جام 28 توسط سازمان ملل و به ریاست امارات متحده عربی، حضور مقامات رژیم غاصب اسرائیل در این نشست جای تأمل جدی دارد. با توجه به جنایات جنگی و نسل کشی اخیر رژیم صهیونیستی.


آیا این خبر برای شما مفید بود؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.