افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

وزیر اطلاعات: مردم می دانند که شرکت در انتخابات یک عامل امنیتی است

  • کد خبر : 211040
وزیر اطلاعات: مردم می دانند که شرکت در انتخابات یک عامل امنیتی است

به گزارش گروه سیاسی زندگیحجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک این هفته گفت: ولادت با سعادت حضرت بقیه الاعظم (عج) (ع) فرصت را مغتنم شمرده و به ایشان و سربازان تبریک و تهنیت صمیمانه خود را بر زبان می رانند، نام آن […]

به گزارش گروه سیاسی زندگیحجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک این هفته گفت: ولادت با سعادت حضرت بقیه الاعظم (عج) (ع) فرصت را مغتنم شمرده و به ایشان و سربازان تبریک و تهنیت صمیمانه خود را بر زبان می رانند، نام آن بزرگوار را در پایگاه عظیم مجاهدت و جهاد در حضور تک تک مردم عزیز تقدیم کنیم.

وی همچنین گفت: امام راحل در وزارت اطلاعات لقب «سرباز گمنام امام زمان (عج)» را به فرزندان خود دادند و مقام معظم رهبری نیز این لقب را مدال افتخار بر سینه این عزیزان دانستند و وی با بیان اینکه “اعضای وزارت اطلاعات ثمره انقلاب و فرزندان امام هستند.”
وزیر اطلاعات در ادامه به برخی از دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: از جمله دستاوردهای همکاری مردم عزیز با دستگاه های اطلاعاتی می توان به توسعه اقدامات امنیتی، حمله به گروه های تروریستی و… رژیم صهیونیستی، مقابله با مفاسد اقتصادی، مقابله با جاسوسی و نفوذ دشمنان و تقویت اطلاعات عمومی در سراسر کشور.

خطیب تاکید کرد: انشاالله فرزندان ملت غیور ایران در وزارت اطلاعات به همراه سایر اعضای جامعه اطلاعاتی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت پایدار و بازدارندگی و مقابله با اقدامات ضد امنیتی به کار گرفته و همواره در خدمت هستند. مردم کشور شریف خواهند بود و در این راه شاکر خداوند خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم پایه» است و به همین دلیل همه ما امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم، گفت: مردم با حضور در انتخابات امنیت را تثبیت می کنند. مردم ما برای تامین امنیت کشورشان شهدای عزیزی تقدیم کرده اند و خون شهدای امنیت به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان سطح امنیت جامعه ما را ارتقا می دهد و دل ها را به سمت صندوق های انتخاباتی معطوف می کند.

وزیر اطلاعات در پایان با بیان اینکه «مردم می دانند حضور در انتخابات مایه امنیت است»، تصریح کرد: مردم عزیز ما با حضور در انتخابات، انواع توطئه ها، فتنه ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور تبدیل می شوند. امنیت و مشارکت آنها در انتخابات بازدارندگی پایدار ایجاد می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=211040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.