افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

وزیر ارشاد فرمانده فرهنگی دولت و متولی اجرای فرهنگ/عدم رویکرد فعال و مواجهه فرهنگی با نسل جدید است.

  • کد خبر : 318651
وزیر ارشاد فرمانده فرهنگی دولت و متولی اجرای فرهنگ/عدم رویکرد فعال و مواجهه فرهنگی با نسل جدید است.

امیرحسین بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی; وی در خصوص ویژگی ها و اولویت های کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در چهار حوزه صلاحیت عمومی، مدیریتی، سیاسی و سیاسی شایستگی داشته باشد. وی در ادامه افزود: از صلاحیت های […]

امیرحسین بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی زندگی; وی در خصوص ویژگی ها و اولویت های کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در چهار حوزه صلاحیت عمومی، مدیریتی، سیاسی و سیاسی شایستگی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از صلاحیت های عمومی وزیر ارشاد می توان به عزت نفس، سلامت فردی، دست پاک، اجتماعی، ساده زیست و عدالت گرا و از صلاحیت های مدیریتی و سازمانی وی می توان به امیدوار بودن اشاره کرد. ، فردی مثبت اندیش، صادق و قابل اعتماد. او باید شجاع، سخت کوش، مصمم و شجاع باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تاکید کرد: صلاحیت سیاسی وزیر نیز شامل تجربه کاری در سطوح مختلف سیاسی، توانایی تعامل سازنده بین نهادهای حاکمیتی، ایجاد وحدت، مدیریت بحران و پاسخگویی و مسئولیت پذیری است.

وی ادامه داد: صلاحیت سیاسی وزیر ارشاد نیز شامل آینده نگری، نگاه راهبردی، تفکر انتقادی، تاب آوری با صبر راهبردی، خلاقیت و نوآوری و شبکه سازی کارشناسانه است.

بانکی پور خاطرنشان کرد: اکنون در حوزه فرهنگ سال هاست که دچار مهجوریت فرهنگی شده ایم و ضربه های سختی را بر اثر این مهجوریت متحمل شده ایم. وزیر ارشاد فرمانده فرهنگی دولت است و متولی اجرای فرهنگ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله چالش های حوزه فرهنگ می توان به عدم رویکرد فعال و مواجهه فرهنگی با نسل جدید، عدم هم افزایی یا انسجام نهادهای فرهنگی کشور و ضعف مدیریت رسانه ای واحد از کشور اشاره کرد. .

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی افزود: بر اساس این چالش ها و آنچه رئیس جمهور محترم نیز تاکید کرده اند، ملاک های برنامه هفتم است. در برنامه گام هفتم راهبردهای مهمی را برای وزارت فرهنگ در نظر گرفته ایم که باید به جلو برود، مثل مسجد محوری، حمایت و حمایت از رواج فرهنگ و جریان سازی حلقه های میانی فرهنگ.

وی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: با پذیرش تنوع فرهنگی کشور به عنوان یک فرصت، رویکرد همدلانه با اهالی فرهنگ و هنر برقرار کنید و در نهایت اجرای سطح فرهنگی جمهوری اسلامی را پیگیری کنید.

بانکی پور همچنین گفت: از ما در کمیسیون فرهنگی درباره برنامه های وزیر برای کاهش سرمایه اجتماعی و ایجاد حس دینداری در جامعه، رویکرد فعال در مواجهه فرهنگی نسل جدید، هم افزایی و انسجام نهادهای فرهنگی سوال می شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.