افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

وزنه بردار ایرانی قهرمانی جهان را از دست داد

  • کد خبر : 412435
وزنه بردار ایرانی قهرمانی جهان را از دست داد

به گزارش رکنا، احزاب وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهان 2024 از 16 دسامبر و به میزبانی بحرین آغاز می شود. ترکیب 12 نفره ایران (10 بازیکن اصلی به اضافه دو بازیکن تعویضی) پس از ثبت رکورد مشخص می شود. رضا دهدار وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم و دارنده یک نقره و یک برنز جهان که […]

به گزارش رکنا، احزاب وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهان 2024 از 16 دسامبر و به میزبانی بحرین آغاز می شود. ترکیب 12 نفره ایران (10 بازیکن اصلی به اضافه دو بازیکن تعویضی) پس از ثبت رکورد مشخص می شود.

رضا دهدار وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم و دارنده یک نقره و یک برنز جهان که پیش از این در لیست اولیه مسابقات قرار داشت به دلیل مصدومیت از حضور در این مسابقات انصراف داد و در نهایت بازنشسته شد . مسابقات قهرمانی جهان او پیش از این در جام جهانی تایلند که آخرین رقابت های مقدماتی بازی های المپیک بود، جایگاه بازی های المپیک پاریس را از دست داده بود.

نصیر شلال: متأسفانه پیش بینی من درست از آب درآمد

نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت وگو با ایسنا، گفت: دهدار در اردو بود و زیر نظر ما تمرین کرد. او همچنین آزمایش ضد دوپینگ انجام داد. او گاهی اوقات در خانه اش تمرین می کرد و آخرین باری که می دانم قرار بود برای ضبط بیاید. متأسفانه در تمرینات شهرستانی از ناحیه پا آسیب دید. بنابراین شرایط حضور در رکورد را نداشت و به نوعی کنار رفت.

نصیرشلال در پاسخ به این سوال که دهدار باید به تنهایی تمرین کند، تصریح کرد: شرایط دهدار از نظر سنی، روحی و جسمی تا حدودی متفاوت است. این تفاوت را برای یکی دو نفر که سنشان بالاست اما می گویند تجربه دارند و می توانند آماده شوند هم در نظر می گیریم. متاسفانه هیچ کدام از این افراد نتوانستند به موقع به تیم برسند و آماده شوند. نمونه اش کیانوش رستمی بود که گفت برای شرکت در رکوردشکنی خودش را مجروح کرد. من هم به دهدار پیشنهاد دادم که بهتر است در اردو بماند اما با توجه به شرایطش قبول کردم که به خانه بروم و برای ضبط بیایم. به اینکه به مسابقات برسم خوشبین نبودم و متأسفانه پیش بینی ام محقق شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.