افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

وزش باد شدید و گرد و خاک روز یکشنبه میهمان پایتخت نشینان است

  • کد خبر : 410632
وزش باد شدید و گرد و خاک روز یکشنبه میهمان پایتخت نشینان است

آفتاب نیوز: همچنین از ساعت پایانی روز شنبه تا ظهر روز دوشنبه 16 آبان ماه سال جاری به ویژه روز یکشنبه 15 آبان ماه در مناطق مرتفع این استان افزایش ابر، گاهی رگبار و طوفان و در مناطق مرتفع مشاهده شد. بارش پراکنده و موقت برف وزش باد شدید پیش بینی می شود. بر اساس […]

آفتاب نیوز:

همچنین از ساعت پایانی روز شنبه تا ظهر روز دوشنبه 16 آبان ماه سال جاری به ویژه روز یکشنبه 15 آبان ماه در مناطق مرتفع این استان افزایش ابر، گاهی رگبار و طوفان و در مناطق مرتفع مشاهده شد. بارش پراکنده و موقت برف وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعات موجود از اداره کل هواشناسی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطق شهری با ترافیک سنگین افزایش نسبی گرد و غبار محلی در استان تهران دور از انتظار نیست.

تحلیل الگوهای همدیدی و صحت نقشه‌های پیش‌بینی نشان می‌دهد آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد در پنج روز آینده پیش‌بینی می‌شود. تهران پایتخت نیز در این مدت هوای صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران از یکشنبه تا پنجشنبه 19 آبان ماه حداکثر دمای هوای تهران بین 16 تا 18 درجه سانتیگراد متغیر و از سوی دیگر کمینه دمای این استان نیز خواهد بود. بین 7 تا 10 درجه سانتیگراد با تغییرات جزئی متغیر است.

همچنین پیش‌بینی‌های این اداره کل نشان می‌دهد در این بازه زمانی برای شهر تهران آسمانی صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود که به تدریج ابر افزایش می‌یابد و در مقاطعی وزش باد برای این کلانشهر پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران برای مناطق گرم و سرد این استان نیز به این صورت است که در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد در ورامین و سردترین نقطه بوده است. در ایستگاه توچال با دمای 2 درجه سانتیگراد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.