افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

وزارت میراث فرهنگی نیازمند جذب سرمایه خارجی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 329545
وزارت میراث فرهنگی نیازمند جذب سرمایه خارجی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسیدرضا صالحی امیری، کاندیدای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه، گفت: تا زمانی که ثبات و امنیت در ایران برقرار نشود، نمی‌توان در مورد گردشگری صحبت کرد یک واقعیت در ذهن جهان مهمترین تمرکز این است که بتوانیم […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسیدرضا صالحی امیری، کاندیدای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه، گفت: تا زمانی که ثبات و امنیت در ایران برقرار نشود، نمی‌توان در مورد گردشگری صحبت کرد یک واقعیت در ذهن جهان مهمترین تمرکز این است که بتوانیم فضای ایران هراسی را در جهان کاهش دهیم.

وی افزود: آنچه اکنون شکل گرفته است تصویری نادرست و ناعادلانه از ایران است، رسانه های اصلی دنیا در دست بیگانگان است، باید تلاش کنیم هم از طریق تصویر واقعی ایران و هم از طریق تبلیغات و ایجاد امنیت. هر گردشگری که وارد ایران می شود، وسیله ارتباطی است و می تواند واقعیت های ایران را نشان دهد.

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه می دهد: آنچه در روزهای اخیر با همه نمایندگان مجلس صحبت کردم، ایجاد چشم انداز راهبردی و سپس در سطح دوم، چشم انداز عملیاتی و اجرایی بود.

صالحی امیری تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وزارتخانه ای است که با همه اقشار ملت سروکار دارد. این سه حوزه باید به عنوان اولویت ملی در نظر گرفته شود.

وی افزود: گردشگری نیازمند حمایت حقوقی و سیاسی و همچنین حمایت اقتصادی دولت، قوه قضائیه و مجلس است. این وزارتخانه نیاز به حمایت ویژه و سیستم سرمایه گذاری بین مردم و بخش خصوصی دارد.

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نهایت خاطرنشان می کند: این وزارتخانه نیازمند جذب و جذب سرمایه خارجی است که باید متحول شود و زیرساخت ها ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.