افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

ورود پیکر شهید سردار نیلفروشان به میهن

  • کد خبر : 396970
ورود پیکر شهید سردار نیلفروشان به میهن

به گزارش خبرنگار صبح سه شنبه. آیرینپیکر شهید سرافراز و فرهیخته جبهه مقاومت، سرلشکر پاسدار عباس نیل فروشان پس از تشییع با عزت در کربلای معلی و نجف اشرف از بغداد وارد فرودگاه مهرآباد شد. ده ها نفر از جوانان عاشق اهل بیت(ع) و علاقمند به جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی، دوشنبه شب […]

به گزارش خبرنگار صبح سه شنبه. آیرینپیکر شهید سرافراز و فرهیخته جبهه مقاومت، سرلشکر پاسدار عباس نیل فروشان پس از تشییع با عزت در کربلای معلی و نجف اشرف از بغداد وارد فرودگاه مهرآباد شد.

ده ها نفر از جوانان عاشق اهل بیت(ع) و علاقمند به جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی، دوشنبه شب پیکر مطهر شهید ره قدس عباس نیل فروشان را از صحاح المیادین در نجف تشییع کردند. در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) شعارهای الله اکبر، آمریکا شیطان بزرگ و مرگ بر اسرائیل تشییع شد.

نماز بر پیکر شهید عباس نیل فروشان به امامت آیت الله شیخ حسن جواهری در صحن امام علی (ع) اقامه شد.

همچنین پیکر شهید نیلفروشان، نماینده شورای عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، دوشنبه شب پس از تشییع در کربلای معلی، در حرم سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تشییع شد. (ع). و حرم مطهر ابوالفضل العباس علیه السلام.

خیل عزاداران کربلای معلی در دو کیلومتری بین الحرمین حسینی (ع) پیکر مطهر شهید سرفراز شهید جبهه مقاموت نیلفروشان شورای عالی ایران در لبنان را در فضایی حزن و اندوه همراهی کردند. .

حضور پرشور نمایندگان همه اقشار مردم عراق و جوانان کربلا از جمله نصیف الخطایی استاندار کربلا و ابوفدک الحمداوی معاون حشد الشعبی عراق در مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان، حمایت و قدردانی وی از شهدای راه مقدس و رزمندگان جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم رژیم، صهیونیسم را به نمایش گذاشته است.

ده ها تن از جوانان و نیروهای مقاومت اسلامی عراق ساعت ها منتظر ورود پیکر مطهر شهید نیلفروشان بودند.

در این مراسم تشییع کنندگان پیکر شهید سرافراز جبهه مقاومت نیلفروشان در بین حرمین امام حسین (ع) و خانواده این شهید بزرگوار نیز حضور داشتند و پرچم های حزب الله لبنان و گروه های مقاومت را بر دوش داشتند. عراقی های اسلامی و عکسهای شهید سید حسن نصرالله.

نماز بر پیکر شهید نیلفروشان به امامت عبدالمهدی الکربلایی و نماینده آیت الله سید علی سیستانی در صحن حسینی اقامه شد.

پیکر شهید نیلفروشان بعدازظهر دوشنبه از بیروت برای تشییع در کربلا و نجف وارد بغداد شد.

به گزارش ایرنامراسم تدفین شهید نیل فروشان روز سه شنبه از ساعت 9 صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا با حضور گسترده مردم پایتخت برگزار می شود.

در ادامه مراسم وداع روز چهارشنبه در اصفهان و مراسم تشییع بعدازظهر پنجشنبه 5 مهرماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 15 مهرماه سال جاری با حمایت آمریکا از مقر دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد. سازمان ملل در نیویورک

در پی این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر جمعه مناطق مسکونی محله «حاره حریک» در حومه بیروت را بمباران کردند و از خمپاره‌های 2000 پوندی آمریکایی استفاده کردند.

شهدای مجاهدی چون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان در این حملات به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.