افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ورود پیکر شهید حادثه کرمان به تهران در خیمه رزم فازه رخ داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 170977
ورود پیکر شهید حادثه کرمان به تهران در خیمه رزم فازه رخ داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، پیکر مطهر شهید فائزه رحیمی دانشجوی ورودی سال 1400 در رشته مشاوره با تخصص امور تربیتی (دانشجو معلم پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران) که در حادثه تروریستی در تهران به شهادت رسید. گلزار شهدایی کرمان شب پنجشنبه 23 دی وارد فرودگاه مهرآباد شد. جمعی از مردم و دانش آموزان از […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پیکر مطهر شهید فائزه رحیمی دانشجوی ورودی سال 1400 در رشته مشاوره با تخصص امور تربیتی (دانشجو معلم پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران) که در حادثه تروریستی در تهران به شهادت رسید. گلزار شهدایی کرمان شب پنجشنبه 23 دی وارد فرودگاه مهرآباد شد.

جمعی از مردم و دانش آموزان از ساعت 22 برای استقبال از پیکر این شهید در ترمینال 6 فرودگاه مهرآباد حاضر شدند.

در دستان دانش‌آموزان کارت‌های سفیدی بود که روی آن با خودکار آبی نوشته شده بود: «تسلیت عرض می‌کنیم، عرض ادب از او»، «کاش دوباره خم نشود، کمر پدر برای دختر داغ است»، «شیدا آمده است». ، «شهدا معلم هستند» و «نمی دانم طرف؛ اما سنش در حدود سن مادرش است.

صدای دختری در میان جمعیت پر از بغض بود و می گفت: فائزه می گفت وقتی دوست پدرش به جای پدرش شهید شد، نمی دانست خوشحال باشد یا ناراحت! می خواستم کتابی برای کودکان و نوجوانان در این زمینه بنویسم.

شهید رحیمی از فعالان فرهنگی کمپین عفاف و حجاب «فرشتگان سرزمین من» بود. چادر لباس رزم فائزه رحیمی بود و با آن برای آرمان و اهدافش می جنگید. درست مثل حضرت زهرا (س). در زندگانی حضرت زهرا (س) از کودکی تا آخرین لحظات، مبارزه برای تحقق دین خدا در دنیا و هدایت مردم و خاموش کردن کفر هدف اصلی بود. عنصر مبارزه در زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) مهمترین عنصر زندگی آنها بود. چه مبارک است که مجاهدان حجاب و عفاف را هم برای شهادت برگزیده اند. زندگی نامه فیضه رحیمی که برگرفته از سیره حضرت فاطمه (س) و عقیله بنی هاشم (علیه السلام) است، الگوی عملی برای دختران سرزمینم خواهد بود.

پس از دریافت پیکر این شهید توسط مردم و دانش آموزان، صبح روز جمعه خانواده شهید فیضه رحیمی با پیکر دختر شهیدشان در مراج شهدا وداع کردند.

ورود پیکر شهید حادثه کرمان به تهران در خیمه رزم فضه انجام شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.