افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ورود پول هوشمند به لینک چین؛ امکان رفتن تا 20 تومان وجود دارد

  • کد خبر : 382465
ورود پول هوشمند به لینک چین؛ امکان رفتن تا 20 تومان وجود دارد

جذابیت شبکه چین لینک در بازار در حال افزایش است و اسمارت مانی نیز وارد این ارز دیجیتال می شود. به نظر می رسد ChinaLink در حال آماده شدن برای شروع روند صعودی خود است. به گزارش اسمارتک نیوز، چین لینک تا این هفته سومین ارز برتر بازار از نظر انباشت توسط پول هوشمند بوده […]

جذابیت شبکه چین لینک در بازار در حال افزایش است و اسمارت مانی نیز وارد این ارز دیجیتال می شود. به نظر می رسد ChinaLink در حال آماده شدن برای شروع روند صعودی خود است.

به گزارش اسمارتک نیوز، چین لینک تا این هفته سومین ارز برتر بازار از نظر انباشت توسط پول هوشمند بوده است. این نشان می دهد که قیمت لینک ممکن است در ماه های آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

پیش بینی قیمت لینک چین

در این مدت میزان توجه سرمایه گذاران کوچک و نهادی به چین لینک رو به افزایش بوده و در عین حال، اقدام قیمتی قیمت چین لینک امیدوارکننده به نظر می رسد.

اخیراً China Link توانسته است خط گردن یک را افزایش دهد الگوی ته دوتایی برای شکستن به سمت بالا پس از این اتفاق، تغییر در روند قیمت لینک چین محتمل تر به نظر می رسد.

این الگو پس از سقوط بازار در 5 آگوست شکل گرفت. سپس، قبل از حرکت به سمت بالاتر، China Link برای مدتی در نزدیکی منطقه پشتیبانی خود با مشکل مواجه شده است.

سپس پیوند دوباره به سطح پشتیبانی خود رسید و یک الگوی پایین دوقلو را تشکیل داد. پس از آن، مقاومت کوتاه مدت خود (خط گردن الگوی پایین دوقلو) را به سمت بالا شکست که نشان دهنده یک تغییر در ساختار فرآیند است

بار دیگر بازار در مرحله اصلاح است و اکنون این خطر وجود دارد که قبل از اینکه لینک چینی روند صعودی خود را آغاز کند، بار دیگر به خط حمایت خود برسد. سقوط کردن.

نمودار قیمت لینک چین - منبع: TradingView
نمودار قیمت لینک چین – منبع: TradingView

شاخص های کلیدی مانند اندیکاتور MACD سیگنال صعودی میله های هیستوگرام صادرات و اخبار افزایش حجم خرید آنها می دهند این شاخص از سناریوی افزایش چین لینک با قیمت 20 دلار پشتیبانی می کند.

شاخص جریان پول (CMF) نیز مثبت است و نشان می دهد که جریان عظیمی به لینک وجود دارد. این داده ها ورود پول هوشمند به Chinalink را تأیید می کند و همچنین نشان می دهد که اگر Chinalink تا پایان سال به 20 دلار برسد، سرمایه گذاران ممکن است 70 درصد سود کنند.

فعالیت شبکه

فعالیت شبکه چین لینک، از این سناریوی صعودی پشتیبانی می کند. تعداد آدرس های کیف پول جدید 25 درصد، آدرس های فعال 59 درصد و تعداد آدرس هایی که موجودی ندارند 143 درصد است. افزایش یافت است

تعداد آدرس های فعال روزانه - منبع: IntoTheBlockتعداد آدرس های فعال روزانه - منبع: IntoTheBlock
تعداد آدرس های فعال روزانه – منبع: IntoTheBlock

این ارقام نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال برنامه ریزی برای ورود به ChinaLink هستند، درست مانند پول هوشمند. افزایش فعالیت های شبکه در کنار رشد علاقه به چین لینک می تواند قیمت این ارز دیجیتال را تا 20 دلار برساند. صعود کردن.

توزیع هلدینگ

سرمایه گذارانی که بین 1 تا 10 میلیون لینک توکن دارند، یعنی بیش از 2 درصد از دارایی آنها افزایش یافته اند. همچنین، کسانی که بیش از 10 میلیون توکن لینک دارند، حدود 5 درصد از دارایی آنها است کاهش داده اند.

نرخ توزیع پیوند زنجیره ای - منبع: IntoTheBlockنرخ توزیع پیوند زنجیره ای - منبع: IntoTheBlock
نرخ توزیع پیوند زنجیره ای – منبع: IntoTheBlock

این تغییرات در میزان توزیع نشان می دهد که چین لینک بازار سالمی دارد. انباشت پول هوشمند، سیگنال های مثبت از شاخص های اصلی و افزایش فعالیت شبکه نشان می دهد که Chainlink در موقعیت بسیار خوبی برای شروع یک روند صعودی قرار دارد.

این موضوع می تواند باعث شود که قیمت چین لینک طی سه ماهه چهارم سال به هدف 20 دلار برسد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-01 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.