به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی خاطرنشان کرد: به دلیل تبلیغات خارج از ضوابط و زیر قیمت بازار، شرکتی به نام شرکت سیرو وی در خصوص فروش گوشی های تلفن همراه، موضوع در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت، افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد اعضای این شرکت با تبلیغات گسترده و سوء استفاده از برخی چهره های شناخته شده (سلبریتی ها) اقدام کرده اند. فروش تلفن همراه و با دریافت وجه با وعده تحویل 45 روزه در بین شهروندان با قیمت پایین ثبت نام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرجا با اشاره به اینکه متهم اصلی این پرونده قبل از تشکیل پرونده متواری شد، گفت: با اقدامات انجام شده یکی از اعضای اصلی این شرکت دستگیر و دو نفر دیگر تحت تعقیب هستند و با هماهنگی دستگاه قضایی همه اموال متهم اصلی پرونده مصادره شد.

رحیمی با اشاره به اینکه متأسفانه در مدت فعالیت این شرکت برخی افراد خوشنام و سرشناس اقدام به تبلیغ برای این شرکت کردند که با اتهامات آنها نیز برخورد خواهد شد، اظهار داشت: افرادی که گوشی های این شرکت را با جهت تشکیل پرونده و انجام اقدامات بعدی مدارک خود را به پلیس امنیت اقتصادی فرجا واقع در ابتدای مرزداران تحویل دهید.

رحیمی افزود: تشکیل پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال این امکان را به ما می دهد که با رصدهای انجام شده از فعالیت مجرمان در این حوزه جلوگیری کنیم.