افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

ورود موج جدید بارش ها به کشور از روز سه شنبه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388097
ورود موج جدید بارش ها به کشور از روز سه شنبه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود موج جدید بارش ها به کشور از روز سه شنبه (۲۶ مهرماه) گفت: امروز (دوشنبه 25 مهرماه) در مناطق جنوب شرقی وزش باد شدید در کشور و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق […]

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود موج جدید بارش ها به کشور از روز سه شنبه (۲۶ مهرماه) گفت: امروز (دوشنبه 25 مهرماه) در مناطق جنوب شرقی وزش باد شدید در کشور و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق است.

وی در ادامه افزود: فردا (سه شنبه 26 مهرماه) این وضعیت ادامه دارد، همچنین با گذر موج متوسط ​​جوی از شمال غرب کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش در ابرها، رگبارهای پراکنده و باد».

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه (27 مهرماه) در سواحل دریای خزر و در ارتفاعات مرکزی البرز در ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش های پراکنده پیش بینی می شود. روز پنجشنبه (28 مهرماه) در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور آبرانکی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان؛ در نواحی جنوبی و جنوب شرقی کشور افزایش ابر و وزش باد و در جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق و بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 15 و 26 درجه سانتیگراد و فردا صاف تا کمی ابری و بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می شود. با افزایش دما حداقل و حداکثر دمای 16 و 27 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.