افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

ورود موج جدید افزایش دما از شنبه؛ هوا دیگر مثل قبل گرم نیست – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 344251
ورود موج جدید افزایش دما از شنبه؛ هوا دیگر مثل قبل گرم نیست – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم روند کاهش دما در کشور اظهار داشت: امروز (پنجشنبه 8 شهریور ماه) در مناطق گیلان، مازندران، ان. استان های گلستان و در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش سیل آسا گاهی رعد و برق […]

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم روند کاهش دما در کشور اظهار داشت: امروز (پنجشنبه 8 شهریور ماه) در مناطق گیلان، مازندران، ان. استان های گلستان و در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش سیل آسا گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا (جمعه 18 شهریور) تا یکشنبه (20 شهریور) در مناطق جنوبی و میانه جنوبی استان سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با وزش باد شدید رخ می دهد اما در سایر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود. به همین ترتیب روند کاهش دما تا روز جمعه در بیشتر نقاط کشور ادامه خواهد داشت اما از ابتدای هفته آینده روند تدریجی افزایش دما با پدیده وزش باد شدید دوباره آغاز می شود اما موج گرما را تجربه نخواهیم کرد. با شدت دمای روزهای گذشته در شرایط اقلیمی کشور.

رفیعی در ادامه تاکید کرد: طی 5 روز آینده استان های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز کشور، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز و مرکزی که تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق مکان ها گرد و غبار تولید می کنند و کیفیت هوا را کاهش می دهند.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت تصریح کرد: امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری، بعد از ظهر افزایش ابر با احتمال بارش باران و طوفان و در مقاطعی افزایش ابر خواهد بود. وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 24 و 34 درجه سانتیگراد و فردا صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و گاهی افزایش وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 24 و 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.