افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

ورود مشکوک کاروان بزرگ نظامی آمریکا از عراق به سوریه! – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 27186
ورود مشکوک کاروان بزرگ نظامی آمریکا از عراق به سوریه!  – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع محلی در سوریه شبانه. پنج شنبه از حرکت دو کاروان آمریکایی که شامل 100 خودرو بود و تجهیزات نظامی، مهمات و سوخت را از طریق گذرگاه غیرقانونی حمل می کرد.الولید» در مرز با عراق تا پایگاه های غیرقانونی آمریکا در این شهر حسکه آنها در شمال شرق سوریه گزارش دادند. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع محلی در سوریه شبانه. پنج شنبه از حرکت دو کاروان آمریکایی که شامل 100 خودرو بود و تجهیزات نظامی، مهمات و سوخت را از طریق گذرگاه غیرقانونی حمل می کرد.الولید» در مرز با عراق تا پایگاه های غیرقانونی آمریکا در این شهر حسکه آنها در شمال شرق سوریه گزارش دادند.

بر اساس این گزارش، خبرنگار المیادین اعلام کرد که نیروهای کمکی در حال حرکت به سمت پایگاه‌های آمریکایی درالشدادی” در حومه حسکه، «رامیلان“و”همیشه بیدارو شامل خودروهای زرهی و تانکرها بود.

المیادین در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که ائتلاف موسوم به ضد داعش از ابتدای سال 2023 برای در امان ماندن از حملات مقاومت، آتش بازی و سامانه های پدافند هوایی در پایگاه های خود در شرق سوریه نصب کرده است. پایه ها

“ستیزه جویان”SDFآنها با حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا، کنترل بیشتر میادین نفتی سوریه را برای دستبرد به آنها در دست دارند و در ماه های اخیر هزاران کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد میادین نفتی سوریه شده اند.

با شکست گروه تروریستی “داعش” به عنوان بازوی آمریکا در سوریه در دسامبر 2016، تروریست های آمریکایی به طور مستقیم جایگزین این گروه شدند و دقیقا از همان لحظه شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه به جای داعش کردند و به کشتار آنها ادامه دادند. مردم این کشور .

طی چند سال گذشته، ایالات متحده در منطقه غرب آسیا، به ویژه در سوریه، به بلای جان مردم و دزد منابع نفتی آنها تبدیل شده است. اقدامی که گروه تروریستی داعش پیش از این نیز انجام داده بود.

دولت سوریه بارها تاکید کرده است که این شبه نظامیان آمریکایی و عناصر تروریستی در شرق و شمال شرق سوریه هدف دیگری جز غارت نفت ندارند و به حضور غیرقانونی خود پایان خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.