افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

ورود «مجتبی» به بازار امارات

  • کد خبر : 250300
ورود «مجتبی» به بازار امارات

علی حسینی وفا در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه محصولات آب میوه مجتبی در بازار صادراتی با استقبال خوبی مواجه شده است، اظهار داشت: تاکنون به بیش از 20 کشور جهان صادرات انجام شده است. روسیه، قرقیزستان، ارمنستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، هند و پاکستان مشتریان جدی ما هستند. مدیر صادرات […]

علی حسینی وفا در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه محصولات آب میوه مجتبی در بازار صادراتی با استقبال خوبی مواجه شده است، اظهار داشت: تاکنون به بیش از 20 کشور جهان صادرات انجام شده است. روسیه، قرقیزستان، ارمنستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، هند و پاکستان مشتریان جدی ما هستند.

مدیر صادرات گروه صنایع غذایی مجتبی با بیان اینکه کل ظرفیت تولید کارخانه به فروش می رسد و در خردادماه کارخانه دوم را افتتاح می کنیم، افزود: شرکت مجتبی توانست وارد بازار سختی مانند امارات شود؛ در حالی که این شرکت توانسته است وارد بازار سختی مانند امارات شود. قبلاً مدل بار به انگلستان صادر می شد، اما برای نمایندگی دائم و صادرات متناوب مجوز لازم است.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل سیستم بانکی عدم امکان نقل و انتقال پول بین شرکت ها است. این مانع حاصل تحریم ها و مشکل جدی برای صادرات است.

حسینی وفا با بیان اینکه در کشور شرکت های قوی در زمینه تولید محصولات غذایی وجود دارد افزود: متاسفانه ارائه نادرست این محصولات در سطح جهانی و وجود مشکلات سیاسی صادرات را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید زنجیره صادرات شکل بگیرد و موانع صادراتی برطرف شود، گفت: نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه محصولات، شرکت ها، مذاکره جدی و شناسایی خریداران احتمالی است، اما اقدامات دیگری از جمله تبادل نقدینگی نیاز است. . آنها از حمایت دولت ها برخوردارند.

مدیر صادرات مجتمع صنایع غذایی «مجتبی» یادآور شد: شرکت آب میوه مجتبی از سال 1388 عرضه محصولات خود را از خراسان رضوی آغاز کرد و موفق شد و در بازار تثبیت شد. در حال حاضر خوشبختانه محصولات این شرکت در سراسر ایران موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.