افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

ورود زمین های ورزشی جدید در مدارس ابتدایی/شنا به کجا رسید؟

  • کد خبر : 411586
ورود زمین های ورزشی جدید در مدارس ابتدایی/شنا به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین، صادق ستاری فرد با بیان اینکه رشته های ورزشی جدید در مدارس دوره دوم ابتدایی راه اندازی شده است، اظهار کرد: رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا و طناب زدن برای دانش آموزان سال دوم ابتدایی و ورزش با توپ برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و الف نصف […]

به گزارش خبرآنلاین، صادق ستاری فرد با بیان اینکه رشته های ورزشی جدید در مدارس دوره دوم ابتدایی راه اندازی شده است، اظهار کرد: رشته های تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا و طناب زدن برای دانش آموزان سال دوم ابتدایی و ورزش با توپ برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و الف نصف دانش آموزان مدرسه دومی وارد می شود.

ایسنا در خبری نوشت: وی افزود: شنا در ساعات غیر مدرسه به این رشته ها اضافه می شود تا دانش آموزان با سهولت بیشتری استخرهای محلی خود را انتخاب کنند.

ستاری فر پیش از این از سرگیری این طرح برای آموزش یک مهارت ورزشی در هر مقطع تحصیلی پس از وقفه ای چندین ساله خبر داده بود و گفته بود: آموزش شنا در قالب طرح صباح پس از 10 سال وقفه از سر گرفته شد و امسال آغاز شد. به صورت آزمایشی برای حدود 230000 دانش آموز از مهرماه امسال در هر سال تحصیلی یک درس مانند طناب زنی، تنیس روی میز، شنا، والیبال، بسکتبال، هندبال و … تدریس می شود. بر اساس کتابچه راهنمای معلم تربیت بدنی انجام می شود.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش مهارت های ورزشی در هر پایه از دوره دوم ابتدایی یعنی پایه های چهارم، پنجم و ششم آغاز می شود، اعلام کرد: طرح آموزش شنا ویژه دانش آموزان پایه ششم است و ملاک انتخاب 25 درصد است. از دسترسی دانش آموزان به مجموعه های ورزشی، علاقه دانش آموزان و تمایل مدارس برای شرکت در این طرح بوده است، این طرح برای مدارس دولتی عادی است که سرانه آن توسط معاونت تامین می شود و رایگان است، یعنی ، خانواده هیچ هزینه ای پرداخت نمی کند.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.