افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ورود دادگاه جنایی فدرال آرژانتین به موضوع انفجار ساختمان آمیا ناشیانه است.

  • کد خبر : 242446
ورود دادگاه جنایی فدرال آرژانتین به موضوع انفجار ساختمان آمیا ناشیانه است.

۲۹ / ۰۱ / ۱۴۰۳ – ۲۲:۲۱:۰۵ ناصر کنعانی تاکید کرد: ورود دادگاه جنایی فدرال آرژانتین به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام رای قطعی درباره دلایل و عوامل اصلی انفجار اقدامی ناشیانه و به دور از سخت گیری حقوقی-قضایی است. . به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی […]


۲۹ / ۰۱ / ۱۴۰۳ – ۲۲:۲۱:۰۵





ناصر کنعانی تاکید کرد: ورود دادگاه جنایی فدرال آرژانتین به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام رای قطعی درباره دلایل و عوامل اصلی انفجار اقدامی ناشیانه و به دور از سخت گیری حقوقی-قضایی است. .

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی اساس و بی اساس مندرج در حکم منتشر شده از سوی دادگاه جنایی فدرال آرژانتین در رابطه با پرونده «سرپوش گذاشتن بر اسناد مربوط به … پرونده آمیا، این اقدام را در جهت اهداف و مقاصد سیاسی دانسته و آن را محکوم کرد.

ناصر کنعانی در بیانیه ای به اصحاب رسانه تاکید کرد: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران، ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص دلایل و اصلی عوامل انفجار سخنان ناشیانه ای است که از قاطعیت حقوقی-قضایی به دور است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه پرونده مذکور در دادگاه دیگری در دست بررسی است، اما صدور حکم مذکور نشانه بارز تلاش برای ایجاد انحراف دیگر در روند تحقیقات برای کشف حقیقت است. کنعانی تاکید کرد: این امر نشان دهنده اجرای یک پروژه سیاسی جدید توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه ابتکار سازنده از جمله امضای یادداشت تفاهم برای تشکیل کمیسیون تحقیق در رابطه با انفجار مقر آمیا در بوئنوس آیرس در سال گذشته حمایت کرده است. سی سال، و افزود; متأسفانه اقدامات فوق الذکر کسانی که خواهان کشف حقیقت نبودند و همواره اجرای عدالت را فدای اهداف سیاسی و گروهی خود در آرژانتین کردند، عقیم مانده و به نتیجه ای نرسیده است.

کنعانی تصریح کرد: بر همگان واضح است که رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر به شدت از سوی افکار عمومی جهان به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و کشتار فجیع غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه و نظرات بین المللی محکوم شده است. مجامع، از جمله شورای امنیت و سازمان ملل متحد، جنایات بین المللی جنایات جنگی و نسل کشی خود را ایجاد نکرده و به ارتکاب آنها ادامه می دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان نسبت به هرگونه اقدام ضد ایرانی رژیم صهیونیستی با رد اتهامات بی اساس منتسب به کشورمان و یادآوری تلاش های دیپلماتیک دوجانبه و همچنین فراخوانی از دولت و دستگاه قضایی آرژانتین هشدار داد. . با تلاش متقابل برای کشف حقیقت.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

درست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.