افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ورود به بازار املاک و مستغلات دیگر سودی ندارد

  • کد خبر : 131179
ورود به بازار املاک و مستغلات دیگر سودی ندارد

محمد خیرخواه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سه تا چهار ماه اخیر قیمت انواع مصالح ساختمانی بین 40 تا 45 درصد افزایش یافته است که به طور مستقیم بر قیمت تمام شده مسکن تاثیر می گذارد. رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر بخواهیم […]

محمد خیرخواه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سه تا چهار ماه اخیر قیمت انواع مصالح ساختمانی بین 40 تا 45 درصد افزایش یافته است که به طور مستقیم بر قیمت تمام شده مسکن تاثیر می گذارد.

رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر بخواهیم قیمت مصالح ساختمانی و سایر نهادهای مرتبط با ساخت و ساز مسکن را در نظر بگیریم، افزایش 100 درصدی داشته ایم. در قیمت مواد در سال گذشته.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت پروانه ها و عوارض شوراها و همچنین افزایش قیمت خدمات مهندسی بوده ایم که قیمت تمام شده مسکن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

خیرخواه گفت: افزایش قیمت مسکن باعث شده تا خرید و فروش در بازار مسکن به کمترین میزان ممکن برسد و رکود جدی در حوزه ساخت و ساز در استان سیستان و بلوچستان به ثبت برسد.

رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری در حوزه مسکن و ساختمان به دلیل طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه دیگر سودی ندارد.

وی گفت: شاید برخی از فعالان صنعت ساختمان که دارای سرمایه های کلان هستند بتوانند مدت طولانی بازگشت سرمایه را تحمل کنند اما این دوران خواب سرمایه برای بسیاری از فعالان حوزه مسکن سخت و طاقت فرسا است.

وی بیان کرد: اگرچه بازار مسکن نسبت به سایر بازارهای رایج مانند طلا و ارز از نوسانات و ریسک کمتری برخوردار است، اما دوره بازدهی در این صنعت بسیار طولانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.