افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ورزش در استان بوشهر نیاز به حمایت ویژه دارد و صنعت باید کار کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 128123
ورزش در استان بوشهر نیاز به حمایت ویژه دارد و صنعت باید کار کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر دارای ظرفیت های اقتصادی فراوانی است که از جمله این قابلیت ها می توان به صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد که از شمال تا جنوب استان بوشهر امتداد دارند. با وجود ظرفیت های اقتصادی فراوانی که در استان بوشهر وجود دارد، تیم های ورزشی، […]

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر دارای ظرفیت های اقتصادی فراوانی است که از جمله این قابلیت ها می توان به صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد که از شمال تا جنوب استان بوشهر امتداد دارند.

با وجود ظرفیت های اقتصادی فراوانی که در استان بوشهر وجود دارد، تیم های ورزشی، هیئت ها، ورزشکاران و فعالان این عرصه با چالش ها و کمبودهای زیادی مواجه هستند.

برخی از پروژه های ورزشی استان نیمه تمام مانده است، تیم های ورزشی برای شرکت در مسابقات با کمبود بودجه مواجه هستند و جوانان برای انجام ورزش نیازمند توسعه فضاهای ورزشی هستند.

لزوم حمایت صنعت از ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای صنایع بزرگی از جمله نیروگاه هسته ای، پتروشیمی و صنعت پارس جنوبی است که به همین دلیل این استان به عنوان قطب انرژی کشور شناخته می شود. کشور.

اگر صنایع 20 درصد مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه ورزش انجام دهند، شاهد حل مشکلات این بخش خواهیم بود. یاسر جمالی با اشاره به اینکه جمعیت استان بوشهر کمترین ظرفیت صنعتی را دارد اظهار داشت: اگر صنایع 20 درصد مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه ورزش انجام دهند شاهد رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مستقرترین تیم های ورزشی استان بوشهر برای فعالیت خود انتظار بودجه و اعتبار دارند، خاطرنشان کرد: اعتبارات ورزشی سالانه برای هیئت ها کافی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر اینکه همه باید مطالبه کنند سقوط حق ورزش استان بوشهر به عنوان یک صنعت جاافتاده افزود: ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه است.

وی با بیان اینکه صنایع باید به مسئولیت و وظیفه خود در قبال ورزش استان عمل کنند تاکید کرد: در صورت عدم حمایت کافی از ورزش استان بوشهر نمی توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

دریافت مطالبات ورزشکاران از محل مسئولیت اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز عصر سه شنبه در جلسه هم اندیشی و تجلیل از روسای هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بوشهر اظهار داشت: این استان دارای قابلیت های مهمی است. در زمین ورزش

عالی porat وی بیان کرد: جوانان این استان در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات کشوری و بین المللی توانمندی بالایی دارند که نشان دهنده جایگاه مهم این استان در عرصه ورزش است.

با دریافت حقوق ورزشی از صنایع مستقر در استان به سمت رفع مشکلات زیرساختی ورزش و هیئت های ورزشی استان حرکت خواهیم کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برآورده شدن مطالبات ورزشکاران را از اولویت های برنامه ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه از همه راهکارها برای رفع مشکلات ورزشی استان بوشهر استفاده می شود.

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه اقتصادی و صنعتی استان تاکید کرد: حمایت از مشاغل و صنایع ورزشی در استان بوشهر یک ضرورت است و اقدامات مهمی در این راستا انجام شده است.

porat وی از تحقق مطالبات ورزشکاران از صندوق های مسئولیت اجتماعی صنایع وابسته به وزارت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: با دستور استاندار بوشهر برای دریافت مطالبات ورزشکاران برای مسئولیت های اجتماعی این وزارتخانه. نفت نظارت ویژه ای با همکاری مسئولان ذیربط انجام شده است.

وی حل مشکلات زیرساختی را برجسته کرد و تصریح کرد: با دریافت حقوق ورزشی از صنایع مستقر در استان به سمت رفع مشکلات زیرساختی ورزش و هیئت های ورزشی استان حرکت خواهیم کرد.

انتظار می رود همانطور که مردم استان بوشهر میزبان خوبی برای صنایع بوده اند، صنایع نیز با میزبانی خوب از این مردم به اطرافیان خود عمل کنند.

در شرایطی که ورزش استان بوشهر نیاز به حمایت ویژه دارد، صنایع باید بخشی از مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال این افراد انجام دهند.

ایفای مسئولیت های اجتماعی صنایع استان بوشهر می تواند بسیاری از مشکلات مردم را حل کند. کاری که تا الان خوب انجام نشده و مردم هنوز مطالبه گر حقوق و حقوق آنها متعلق به این صنایع است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.