افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ورزش خطر ابتلا به کووید و بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 205480
ورزش خطر ابتلا به کووید و بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دارو در مقایسه با افراد کم تحرک، بزرگسالانی که از دستورالعمل های فعالیت بدنی پیروی می کنند، 10 درصد کمتر احتمال دارد آزمون به عفونت کووید و 27 درصد کمتر به دلیل آن در بیمارستان بستری می شوند. «هوارد سوسو“، نویسنده اصلی این مطالعه و دانشیار اپیدمیولوژیست در […]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دارو در مقایسه با افراد کم تحرک، بزرگسالانی که از دستورالعمل های فعالیت بدنی پیروی می کنند، 10 درصد کمتر احتمال دارد آزمون به عفونت کووید و 27 درصد کمتر به دلیل آن در بیمارستان بستری می شوند.

«هوارد سوسو“، نویسنده اصلی این مطالعه و دانشیار اپیدمیولوژیست در بیمارستان زنان و بریگام در بوستون، گفت: “این مطالعه بزرگ و منحصر به فرد در افراد مسن حمایت مهمی از فعالیت بدنی در پیشگیری از عفونت کووید-19 و بستری شدن در بیمارستان است، که می تواند به طور گسترده تر برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی و کاهش آسیب پذیری در برابر عفونت ها گسترش یابد.”

برای این مطالعه، محققان سلامت بیش از 61500 سالمند را که قبل از شروع در سه کارآزمایی بالینی در حال انجام شرکت داشتند، انتخاب کردند. پاندمی آنها در سال 2020 درگیر کووید بودند، آن را ردیابی کردند.

همه شرکت کنندگان در مورد سبک زندگی و ورزش خود گزارش دادند، از جمله مدت زمانی که برای فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن و بالا رفتن از پله ها صرف کردند.

با استفاده از این گزارش‌ها، محققان بر اساس دستورالعمل‌های فعالیت بدنی ایالات متحده، شرکت‌کنندگان را به‌عنوان افراد کم‌تحرک، کم‌تحرک یا نسبتاً فعال طبقه‌بندی کردند.

دستورالعمل ها می گوید بزرگسالان باید حداقل 150 تا 300 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​یا 75 تا 150 دقیقه ورزش با شدت شدید در هفته داشته باشند.

نمونه هایی از ورزش با شدت متوسط ​​شامل پیاده روی سریع، بازی تنیس و دویدن است. هيچ كس، در باغ کار کنید یا در کلاس های ایروبیک شرکت کنید. فعالیت های شدید شامل دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا بازی فوتبال است.

نتایج نشان می دهد که بین ماه ها می توان 2000 و می توان در سال 2022، افرادی که از این دستورالعمل‌ها پیروی می‌کردند، کمتر به کووید مبتلا می‌شدند یا در صورت ابتلا به کووید آزمونبیماری رابطه عاشقانه شدید باشد

به گفته محققان، تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که فواید فعالیت بدنی برای زنان بیشتر است، اما مطالعات بیشتری برای بررسی کامل تفاوت‌ها در فواید مورد نیاز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.