افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

ورزشگاه آزادی در هاله ای از آلودگی شدید قبل از پرسپولیس – الدحیل + فیلم و عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144466
ورزشگاه آزادی در هاله ای از آلودگی شدید قبل از پرسپولیس – الدحیل + فیلم و عکس – پرسپولیس نیوز

یک روز مانده به دیدار پرسپولیس و الدحیل، ورزشگاه آزادی وضعیت نگران کننده ای دارد. آلودگی هوای تهران موضوعی است که هر ساله بحث هایی را در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتبال ایجاد می کند. در فصل جاری فوتبال کشور، با فرا رسیدن این فصل از سال و تغییر زمان در پایتخت، در […]

یک روز مانده به دیدار پرسپولیس و الدحیل، ورزشگاه آزادی وضعیت نگران کننده ای دارد.

آلودگی هوای تهران موضوعی است که هر ساله بحث هایی را در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات فوتبال ایجاد می کند.

در فصل جاری فوتبال کشور، با فرا رسیدن این فصل از سال و تغییر زمان در پایتخت، در روزهای اخیر شایعات مختلفی مبنی بر لغو برخی مسابقات فوتبال به ویژه دربی تهران مطرح شده است.

ورزشگاه آزادی که میزبان چندین بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس است، در منطقه ای قرار دارد که معمولا هوای تمیزتر و بهتری نسبت به سایر مناطق تهران دارد، اما شدت آلودگی هوا به حدی است که این ورزشگاه نیز در یک منطقه قرار دارد. هاله آلودگی

تصویر زیر وضعیت نگران کننده این ورزشگاه را یک روز مانده به دیدار پرسپولیس و الدیل در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد. این آلودگی هوا به حدی جدی است که دیدن دروازه اصلی ورزشگاه آزادی از ورودی جایگاه ویژه این ورزشگاه بسیار سخت است.

باید دید با در نظر گرفتن این شرایط آب و هوایی برای آخرین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چه تصمیمی گرفته می شود.

پیش از این یک کارشناس برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال اظهار داشت: در دستورالعمل برگزاری مسابقات هیچ گونه آلودگی که منجر به لغو بازی شود وجود ندارد اما تصمیم گیری در این موارد را جزء شرایط فورس ماژور. . در این صورت اگر وزارت بهداشت کشورمان به این نتیجه برسد که وضعیت فورس ماژور است و شرایطی برای برگزاری مسابقه در آن روز وجود ندارد، باید به ناظر بازی اطلاع دهد و او نیز برای اشتراک گذاری به AFC اطلاع دهد. آی تی.

در همین راستا مازیار غلامی رئیس اداره کل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آلودگی هوا گفت: با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل توجه شرایط آماده است. برای تجمع ذرات آلوده کننده هوا و افزایش گرد و غبار.

وی بیان کرد: روند کاهش کیفیت هوای استان و افزایش غلظت آلاینده ها در نقاط شهری و پرتردد تا صبح روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)