افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

ورزشکاران مازندرانی سهم زیادی در رویدادهای جهانی دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408512
ورزشکاران مازندرانی سهم زیادی در رویدادهای جهانی دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر یوسف نوری بعدازظهر پنجشنبه در قالب جشنواره بزرگ رزمی در استان مازندران که با حضور 5 هزار نفر برگزار شد. هیچ کس جامعه ورزش مازندران با حضور در سالن سید رسول حسینی ساری ضمن تبریک به سعید احمد عباسی برای مرد سال فوتسال آسیا و قهرمانی تیم کشتی ایران در مسابقات […]

به گزارش خبرنگار مهر یوسف نوری بعدازظهر پنجشنبه در قالب جشنواره بزرگ رزمی در استان مازندران که با حضور 5 هزار نفر برگزار شد. هیچ کس جامعه ورزش مازندران با حضور در سالن سید رسول حسینی ساری ضمن تبریک به سعید احمد عباسی برای مرد سال فوتسال آسیا و قهرمانی تیم کشتی ایران در مسابقات جهانی آلبانی گفت: استانی که به تنهایی می درخشد. در بازی های المپیک و اگر بتوان آن را یک کشور نامید، می تواند بالاترین رتبه را در بازی های المپیک داشته باشد و از بسیاری از کشورها بالاتر باشد.

نوری افزود: ورزشکاران مازندرانی با کسب مدال های رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات آسیایی و بین المللی اقتدار ورزش مازندران را در کشور به اثبات رساندند.

استاندار مازندران مدعی برتری استان مازندران در همه رشته ها شد و گفت: ورزش های رزمی رشته بومی استان مازندران نیست بلکه ورزشکاران مازندرانی نیز در این رشته ها سرآمد هستند و مثل همیشه می درخشند.

وی با اشاره به اینکه امروز از دیدن این شور و نشاط در ورزش مازندران بسیار خوشحالم، در ادامه به بحث اقتصاد ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: درآمدهای زیادی در ورزش وجود دارد و این درآمدها تاثیر زیادی در اقتصاد کشور دارد.

استاندار مازندران بیان کرد: سالانه بیش از 300 هزار گردشگر در برخی مسابقات ورزشی حضور پیدا می کنند. ورزشکاران در رویدادهای بزرگی مانند بازی های المپیک و جام جهانی سهم بسزایی دارند و شرکت در این مسابقات برای همه کشورها مفید است.

نوری تکمیل زیرساخت های ورزشی در استان مازندران را مورد تاکید قرار داد و گفت: تیم نساجی اکنون دارای زمین قابل قبولی مورد تایید AFC است. در همان قایق، قایق رودخانه ای باید در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد. استادیوم مهتاب بخشی از آن تکمیل شد و اکنون مرکز ورزشی استان است.

وی گفت: ورزش باید تقویت شود و با توجه به اینکه ما قطب استان هستیم باید بخشی از سرمایه تولیدی شهرک های صنعتی به ورزش تزریق شود و اگر این اتفاق بیفتد به آن دو درصد از تولید ناخالص خواهیم رسید. . “

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.