افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

وحید امیری: من و کادر پزشکی عجله داشتیم/ قول می دهم تیم خیلی زود برگردد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 128736
وحید امیری: من و کادر پزشکی عجله داشتیم/ قول می دهم تیم خیلی زود برگردد – پرسپولیس نیوز

وحید امیری از تشدید مصدومیتش در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان صحبت کرد. وحید امیری یکی از مهره های مهم پرسپولیس در ابتدای فصل بود اما در دیدار مقابل نصر از ناحیه همسترینگ آسیب دید و پنجاه روز بعد مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت اما فقط در زمین ماند. ده دقیقه و دوباره مجروح شد. […]

وحید امیری از تشدید مصدومیتش در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان صحبت کرد.

وحید امیری یکی از مهره های مهم پرسپولیس در ابتدای فصل بود اما در دیدار مقابل نصر از ناحیه همسترینگ آسیب دید و پنجاه روز بعد مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت اما فقط در زمین ماند. ده دقیقه و دوباره مجروح شد.

امیری در این باره گفت: تمام تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشتم اما متاسفانه فوتبال همین است. به نظرم هم من و هم کادر پزشکی تیممان عجله داشتیم و نمی توانیم در این زمینه از کسی انتقاد کنیم.

کاپیتان پرسپولیس افزود: اتفاقی است که افتاده و ما به خواست خدا راضی هستیم و امیدوارم بتوانم هر چه زودتر برگردم و در خدمت تیم باشم و بتوانم کمک کنم.

وی در خصوص وضعیت تیم گفت: اکنون در شرایطی هستیم که متاسفانه بازیکنان مصدوم و سرماخوردگی بسیار زیاد بودند و همین باعث شد نتایجی که گرفتیم با توانایی هایی که همیشه از پرسپولیس می شناختیم فاصله داشته باشد. اما مطمئن باشید انشاءالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد اصلا جای نگرانی نیست به هواداران قول می دهم خیلی زود تیم برمی گردد.

امیری ادامه داد: هر بار که حاشیه به اتحاد می داد تیم موفق بود و هر بار که حاشیه می آمد و جای اتحاد را می گرفت، متاسفانه اتفاقی که باید در تیم می افتاد نیفتاد.

وی درباره وضعیت پرسپولیس اضافه کرد: مطمئن باشید روزهای خوبی در راه است و امیدوارم کسانی که هستند و کسانی که می آیند اول از همه پرسپولیس را دوست داشته باشند و بتوانند به عنوان فردی که شروع به کار روی ستون های این باشگاه می کند، کار کنند. این عشق خیلی مهم است و این دوست داشتن خیلی مهم است. من به شما و هوادارانمان قول می دهم که این چیزها درست خواهد شد. تیم های بزرگ همیشه حاشیه های زیادی دارند و انشالله درست می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)