افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه: فرماندهان ما گفته اند که اگر اسرائیل دوباره دیوانه شود، سیلی محکم دیگری را آماده کرده اند.

  • کد خبر : 384674
وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه: فرماندهان ما گفته اند که اگر اسرائیل دوباره دیوانه شود، سیلی محکم دیگری را آماده کرده اند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): تسنیم: سردار وحیدی با بیان اینکه درخت تنومند حزب الله مانند یک قدرت می درخشد و خاری در چشم دشمن است، گفت: دشمنی که توهمات بزرگی از جمله نیل تا فرات داشت امروز تمام توهماتش پاره شده است. پایین آمد و سعی کرد در یک منطقه کوچک از خود دفاع […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

تسنیم: سردار وحیدی با بیان اینکه درخت تنومند حزب الله مانند یک قدرت می درخشد و خاری در چشم دشمن است، گفت: دشمنی که توهمات بزرگی از جمله نیل تا فرات داشت امروز تمام توهماتش پاره شده است. پایین آمد و سعی کرد در یک منطقه کوچک از خود دفاع کند.

سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه ظهر امروز (شنبه 12 مهر) در جلسه دانشجویی در مقابل لانه جاسوسی که به منظور حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: حزب الله و سید حسن نصرالله از از زمان تشکیل تا کنون هرجا که مردم مسلمان منطقه نیاز به کمک داشتند در کنار آنها ایستاده است.

وی افزود: زمانی که تکفیری ها با حمایت غرب تلاش کردند سوریه و عراق را اشغال کنند، سید حسن نصرالله و حزب الله از مردم سوریه و عراق حمایت کردند و اجازه ندادند افتخارات به دست تکفیری ها بیفتد. وی در کنار دیگر رزمندگان محور مقاومت به داعش اجازه ورود به لبنان را نداد و بدون شک حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله یکی از دلایل شکست داعش بودند. علاوه بر این، زمانی که نبرد بوستی رخ داد، این حزب الله لبنان بود که از مسلمانان مظلوم این کشور حمایت کرد.

سردار وحیدی با بیان اینکه درخت تنومند حزب الله همچون قدرتی می درخشد و خار در چشم دشمن و استخوانی در گلوی اوست، گفت: دشمنی که توهمات بزرگی از نیل تا فرات داشت امروز تمام توهماتش بر باد رفته است. دور است و به دنبال دفاع از خود در یک منطقه کوچک مرتفع است.

فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سید حسن نصرالله در طول بیش از 40 سال مبارزه با رژیم صهیونیستی الگویی برای همه آزادگان جهان برای مبارزه با استکبار جهانی شد.

وی افزود: طبیعی بود که شهید نصرالله نمی خواست در رختخواب بمیرد و می خواست شهید شود، اما دشمن می داند که حزب الله با شهادت سید حسن نصرالله از بین نمی رود و این روزها می بینیم که دچار آسیب شده است. شکست شرم آور در تهاجم زمینی به جنوب لبنان و به اعتراف خود او متحمل چندین کشته شده است. دشمن باید بداند که شهادت سید حسن نصرالله نه تنها از قدرت حزب الله می کاهد، بلکه طوفانی جدید در جهان علیه صهیونیست ها به راه می اندازد.

سردار وحیدی با اشاره به عملیات صادق 2 گفت: در صادق 2 سیلی محکم به نظام خورده و چندین ناو آمریکایی با کمک رادارهای کشورهای منطقه علاوه بر سایر کشورهای اروپایی به آن کمک کردند. بنابراین موشک‌های سپاه در سرزمین‌های اشغالی فرود نیامدند، اما خودشان اعتراف کردند که هر چه بافته‌اند تبدیل به پنبه شده و نتوانستند جلوی قدرت‌گیری جمهوری اسلامی را بگیرند.

وی تاکید کرد: این سیلی نشانه یک نقطه عطف دیگر است و امروز با تمام قدرت و درایت فرماندهان عزیزمان نیروهای مسلح و سپاه قهرمان، چنان به نظام ضربه زدند که دیگر راهی ندارند. برای انجام آن”. برای مقابله با.”

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی امروز در بن بست استراتژیک به سر می برد، گفت: در غزه و لبنان که تصور می کردند مقاومت در این کشور با ترور فرماندهان حزب الله درهم شکسته شده است، هیچ دستاوردی نداشته است. در روزهای اخیر دیده شده است که تصمیم آنها برای حمله به لبنان کاملا اشتباه بوده است.

سردار وحیدی تاکید کرد: عملیات صادق 2 به مقامات رژیم صهیونیستی نشان داد که جمهوری اسلامی می تواند تمام نقاط سرزمین های اشغالی را با خاک یکسان کند اما با وجود این دیوانه ای است که خود را در خطر نابودی می بیند و همه سران می گویند. اینکه این رژیم مشکل بقا دارد، می تواند در جنون کار بیشتری بکند، اما رزمندگان و فرماندهان ما گفتند که سیلی سخت دیگری برای آنها آماده کرده اند.

وی خطاب به استانداران کشورهای منطقه تاکید کرد: جنگ تمام عیار چیزی نیست که کشورهای منطقه بتوانند خود را از آن رهایی بخشند و ما به آنها می گوییم تا زمانی که جمهوری اسلامی در همه ابعاد آماده باشد، کسانی که از رژیم حمایت کنید و همچنان در برابر جنایات رژیم موضع درستی بگیرید.» نپذیرفتند و خود را مسلمان نامیدند، باید بدانند که اگر فقط این صحنه را ببینند، شرم بر پیشانیشان نقش می بندد.

سردار وحیدی گفت: ملت های عرب باید بدانند که دولت هایشان در مبارزه با رژیم صهیونیستی به مردم لبنان و فلسطین کمک نکردند، البته مبارزه با دشمنان خدا کافی است اما شرم ابدی خواهد بود. برای حاکمان کشورهای اسلامی اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما در یک نقطه عطف تاریخی قرار داریم و امروز مقاومت اسلامی در این نقطه عطف تاریخی آینده جهان را رقم می زند.

نقطه عطف تاریخی منطقه با مقاومت اسلامی رقم خواهد خورد و این وعده ای است که امام خمینی (ره) دادند. امروز فتح فلسطین با دفاع مقدس از محور مقاومت محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.