افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

وحدت رمز پیروزی جهان اسلام – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 366900
وحدت رمز پیروزی جهان اسلام – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر دوشنبه در سی و ششمین همایش بزرگ وحدت که به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و نیکی حضرت محمد (ص) برگزار شد، حضور یافت.درود بر او باد.) و هفته وحدت در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد. وی گفت: وحدت کنونی کرمانشاه حاصل تلاش علمای شیعه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر دوشنبه در سی و ششمین همایش بزرگ وحدت که به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و نیکی حضرت محمد (ص) برگزار شد، حضور یافت.درود بر او باد.) و هفته وحدت در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد. وی گفت: وحدت کنونی کرمانشاه حاصل تلاش علمای شیعه و سنی در دوره های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، قدرت‌های شرق و غرب به تعبیر شهید آیت‌الله مطهری، شمشیر دولبه نسبت به اسلام عمل کردند و هر دو به نوعی با انقلاب اسلامی مخالفت کردند. وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی رسما اعلام کردند که دوران دین و دین تمام شده است. اما با پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شدند که فکری به وجود آمده که در صورت تحقق برایشان خطرناک است و آن اندیشه وحدت جهان اسلام و وحدت امت اسلامی بود که ثابت شد. و ماندگار در سخنان امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.خداوند رحمتش کند.) تکرار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه با بیان اینکه اگر وحدت جهان اسلام و امت اسلامی محقق شود همه نقشه ها و نقشه های دشمنان از بین می رود، گفت: وحدت یعنی اینکه بیش از هزار میلیون و چند صد میلیون نفر در جهان بر اعتقادی راسخ و روشن مبتنی بر اعتقاد به توحید و با محوریت رسالت پیامبر گرامی اسلام تکیه دارند.درود بر او باد.با یک قبله و کتاب ملاقات کنند، در این صورت جهان را به دست خواهند گرفت و به همین دلیل است که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی با شدت و قهر قیام کردند.

وی افزود: اگر جهان اسلام از نظر اقتصادی، از نظر منابع و نیروی انسانی تحصیل کرده و توانمند متحد شود، این قدرت را خواهد داشت که عموماً مدیریت موفق کشورها را بر عهده خواهد داشت. با توجه به اینکه ارزش های اسلامی و الهی آنقدر غنی و سرمایه محسوب می شود که می تواند جهان اسلام را از هر جهت به پیش ببرد. تا الگویی برای همه تشنه های عدالت و ارزش های الهی و انسانی شود.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه وحدت باعث پیشرفت جامعه اسلامی در جهان به حدی می شود که حاکمیت جهان به دست امت اسلامی بیفتد، تصریح کرد: محورهای دیدارها وحدت و میلاد پیامبر اعظم بود. اسلام حضرت محمد مصطفی (درود بر او باد.) تشکیل می شود، یکی از پر برکت ترین مجالسی است که از نظر برکت و نور و خلقت انسانیت و عشق در جهان اسلام در جهان شکل می گیرد. جهان اسلام برای دستیابی به اهداف مقدس قرآن کریم و اهداف مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام بیش از هر زمان دیگری به تشکیل امت اسلامی نیاز دارد.درود بر او باد.) در جهان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.