افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

وای صد مدل عینک آفتابی امتحان کردم هیچکدوم بهم نمیاد / این عینک برای صورت گرد من بهترینه

  • کد خبر : 142955
وای صد مدل عینک آفتابی امتحان کردم هیچکدوم بهم نمیاد / این عینک برای صورت گرد من بهترینه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- برای داشتن یک استایل بی نقص به عناصر زیادی نیاز دارید، اما هر کدام می توانند تکه ای از این پازل باشند، چه با آن چه بدون آن، همه چیز را کامل یا ناقص کنند. دیدید که وقتی یک قطعه را اشتباه در پازل قرار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- برای داشتن یک استایل بی نقص به عناصر زیادی نیاز دارید، اما هر کدام می توانند تکه ای از این پازل باشند، چه با آن چه بدون آن، همه چیز را کامل یا ناقص کنند. دیدید که وقتی یک قطعه را اشتباه در پازل قرار می دهید، می تواند بقیه قطعات را از بین ببرد و در نهایت نتیجه اشتباه بدهد؟ استایل دقیقاً به همین شکل است و اگر آیتم های استایل خود را سرد و بدون توجه به اصولی مانند تیپ اندام، رنگ پوست، سن و … انتخاب کنید، ظاهر منوی شما می تواند به اندازه پازل بد باشد. البته نادرست!

اما یکی از عناصری که در تیپ شما بسیار موثر است وجود عینک آفتابی است که هم کاربردی است و هم برای زیبایی واقعا موثر است. با عینک آفتابی می توانید دو حالت داشته باشید، یکی زمانی که آن را روی چشمان خود قرار می دهید و دیگری زمانی که آن را روی سر و موهای خود قرار می دهید. از هر دو لحاظ واقعا جذاب است اما به شرطی که مدل عینک درست انتخاب شود. در انتخاب عینک باید دقت کرد و درست است که فرم بدن در اینجا دخالت نمی کند، اما فرم صورت دخالت می کند.

اما یکی از مشکلات عینک این است که شما خانم یا آقا عزیز قصد خرید عینک را دارید. هزاران مدل را روی صورت خود قرار می دهید و در نهایت هنوز شک دارید که کدام یک به نظر شما بهتر است. اینجاست که اگر فرم صورت خود را بشناسید، مطمئناً همان مدل عینک را انتخاب خواهید کرد و به این ترتیب هزاران مورد دیگر را امتحان نخواهید کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی دانید چه مدل عینکی با فرم صورت شما می آید، حتما با ما و مقاله ای که مخصوص شما نوشته شده است باشید.

کدام عینک آفتابی به صورت شما می آید؟

در ادامه ابتدا انواع فرم صورت و انواع عینک را بررسی می کنیم که به خوبی و در یک نگاه به شما اطلاع می دهد.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت شما

اما اجازه دهید کمی دقیق تر باشیم. برای مثال بیایید با انواع عینک صورت گرد آشنا شویم. چون به طور معمول اکثر مردم صورت گرد دارند، اما از آنجایی که نمی دانند چه نوع عینکی برایشان مناسب است، خوب، از آنجایی که نمی دانند صورتشان گرد است، در انتخاب، مشکل احمق بودن دارند. آنهایی که درست است. .

یک عینک آفتابی خوب برای شما با صورت گرد!

خوب این فرم صورت از گونه تا گونه و پیشانی تا چانه پهن است و این مدل گرد است! اگر صورتی با پیشانی کوتاه و فک منحنی بدون زاویه دارید، فرم صورت شما گرد است. اگر می خواهید صورتتان لاغرتر و بلندتر به نظر برسد، از عینک هایی با فریم باریک و زاویه دار استفاده کنید. برای انتخاب فریم، هرچه عینک فلزی تر و باریک تر باشد، چهره شما بلندتر خواهد بود. به عنوان مثال، عینک خلبانی، مربع، مستطیل و پروانه ای گزینه ای عالی برای فرم صورت گرد خواهد بود.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت.

عینک چه رنگی برای پوست تیره خوب است؟

البته این تنها مدل عینک آفتابی نیست که برای صورت اهمیت دارد و افراد زیادی هستند که در انتخاب رنگ فریم عینک خود دچار مشکل می شوند که در این صورت باید بر اساس رنگ پوست و چشم خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای افرادی که رنگ پوست گندمی دارند، فرض کنید که بسیار خوش شانس هستند، زیرا تقریباً می توان گفت که چشمان آنها با انواع عینک آفتابی خوب به نظر می رسد. شما می توانید هر مدل فریمی را که می خواهید انتخاب کنید، از رنگ عینک با سایه های تیره گرفته تا رنگ های شاد و روشن، ظریف یا سفید. اما همچنان پیشنهاد ما این است که از سایه تیره تری مانند مشکی، آبی تیره، بنفش، قرمز تیره، قهوه ای و … استفاده کنید.

عینک آفتابی مناسب فرم صورت.

رنگ پوستت روشنه؟ این رنگ عینک به شما می آید!

شما به طور طبیعی سفید و صورتی روشن دارید، بنابراین رنگ های روشن ممکن است گزینه های ایده آلی برای شما باشند. چند طرح عینک سرد در رنگ های روشن مانند قرمز، نارنجی، سبز، آبی، زرد و غیره را انتخاب کنید و امتحان کنید. این رنگ های عینک شما را زیبا و خاص می کند و در عین حال طبیعت پوست شما شاداب تر و جذاب تر می شود. و در نهایت ظاهر مناسبی دارید که حتی می توانید برای مجلات مدل کنید!

عینک آفتابی مناسب فرم صورت.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.