افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

واکنش پزشکان به هشدار یک کاربر فضای مجازی

  • کد خبر : 352326
واکنش پزشکان به هشدار یک کاربر فضای مجازی

رئیس جمهور در واکنش به اظهار نظر یکی از کاربران شبکه اجتماعی هنگام یادآوری تبریک تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در مسابقات پارالمپیک، از این اقدام این فعال فضای مجازی تشکر کرد. به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، پس از پیام تبریک «مسعود المدیجیان» برای قهرمانی ورزشکار کشورمان در رشته پرتاب نیزه، کاربری […]

رئیس جمهور در واکنش به اظهار نظر یکی از کاربران شبکه اجتماعی هنگام یادآوری تبریک تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در مسابقات پارالمپیک، از این اقدام این فعال فضای مجازی تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، پس از پیام تبریک «مسعود المدیجیان» برای قهرمانی ورزشکار کشورمان در رشته پرتاب نیزه، کاربری در فضای مجازی شبکه اجتماعی ایکس به وی یادآوری کرد که به نایب قهرمانی کشورمان تبریک بگوید. تیم نجات غریق زنان ایران

رئیس جمهور در پاسخ به پیام این کاربر نوشت: این روزها آنقدر خبرهای خوب و غرورآفرین ورزشی شنیده می شود که گاهی گیر می افتی و خوب است که به من یادآوری کنی. نایب قهرمانی تیم نجات غریق بانوان ایران را هم تبریک می گویم.

واکنش پزشکان به هشدار یک کاربر فضای مجازی

به گزارش ایرنا، سعید افروز قهرمان جهان و رکورددار پارالمپیک در ادامه رقابت های پارالمپیک و پارالمپیک 2024 پاریس در ورزشگاه استاددو فرانس امروز در کلاس F34 پرتاب نیزه به مصاف هفت ورزشکار از چین، کلمبیا (2 ورزشکار) و مراکش. او به برزیل، چین و عراق سفر کرد.

افروز که پرتاب های خود را به عنوان چهارمین ورزشکار انجام داد عملکرد شگفت انگیزی داشت. او در سه پرتاب اول خود سه بار با رکوردهای 40.18، 40.67 و 41.16 متر رکوردهای جهانی و پارالمپیک را شکست.

این ورزشکار ایرانی با رکوردهای 39.87 و 40.86 متر در پرتاب های چهارم و ششم به کار خود پایان داد.

افروز در پایان این رقابت ها با رکورد 41.16 متر در قله ایستاد و قهرمانی در بازی های پارالمپیک توکیو را تکرار کرد و همچنین موفق شد سومین طلای کاروان «بچه های ایران» در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را از آن خود کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.