افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

واکنش پرسپولیس به تلاش برای کاهش سهمیه خارجی این تیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 317239
واکنش پرسپولیس به تلاش برای کاهش سهمیه خارجی این تیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس اقدامات قانونی مربوط به بهره مندی از ظرفیت کامل سهمیه بازیکنان خارجی را انجام داده و حتی در مورد وحدت حنان اف نیز اصل بر این بود که این بازیکن قبل از تولد به پرسپولیس پیوسته و بخشنامه های حاکم بر قراردادها را ابلاغ کرده است. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص […]

باشگاه پرسپولیس اقدامات قانونی مربوط به بهره مندی از ظرفیت کامل سهمیه بازیکنان خارجی را انجام داده و حتی در مورد وحدت حنان اف نیز اصل بر این بود که این بازیکن قبل از تولد به پرسپولیس پیوسته و بخشنامه های حاکم بر قراردادها را ابلاغ کرده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص جو برخی باشگاه ها، آنچه به نظر می رسد با هدف دوگانه تشویش اذهان عمومی و تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال و دخالت در تصمیم گیری های آن و همچنین سوالات رسانه ها و هواداران انجام شده است. به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:
چندی پیش کارگروه ناظر بر قراردادها در خصوص عملکرد دو بازیکن خارجی و مدت حضور آنها در مسابقات نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و در اسرع وقت پاسخنامه همراه با مستندات ارسال شد.

اما در تبیین سؤال اصلی، شایان ذکر است; در مورد بازیکنی مثل وحدت حنانف، اگرچه باشگاه هم از نظر شکل و هم از نظر محتوا وارد شده و مدارک ارسال شده است، اما اساساً دستورالعملی که قراردادها را تنظیم می کند شامل وضعیت او نمی شود، زیرا قرارداد با این بازیکن زمانی امضا شده است که دستورالعمل ها که قراردادهای تنظیم شده اصلا وجود نداشت. بنابراین بحث حنانوف مطرح نیست اما برخی باشگاه ها با وجود آگاهی کافی از این موضوع، جنگ روانی و ایجاد تنش و بهانه فضای مجازی و فشار بر فدراسیون فوتبال را ترجیح داده اند.

در مورد نبیل باهویی دو نکته وجود دارد. اولین نکته این است که مدارک پزشکی مربوط به این بازیکن ارسال شده است. نکته دیگر اینکه خود قانونگذار فلسفه و هدف این قانون را تضمین امنیت نقل و انتقالات اعلام کرده است. از این نظر وقتی مشخص شد این بازیکن با توجه به مجموع شرایط، نسبت دقایق بازی مورد انتظار را نخواهد داشت، با رعایت حقوق باشگاه و همکاری خود بازیکن، قرارداد در نیم فصل فسخ شد. .
نکته آخر اینکه قطعا تصمیمات فدراسیون فوتبال و اعضای آن در مورد پرسپولیس با نظرسنجی و رای سایر باشگاه ها نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)