افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

واکنش وزارت ورزش به درگیری مدیرعامل و سرمربی استقلال

  • کد خبر : 207035
واکنش وزارت ورزش به درگیری مدیرعامل و سرمربی استقلال

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توصیه وزارت ورزش همواره پرهیز از اختلاف است. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه ها از حمایت معنوی ما برخوردارند. محمد شروین اسبقیان در پاسخ به بودجه فدراسیون ها و پرداختی که انجام شده است، گفت: 70 درصد عمومی است و تا پایان […]

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توصیه وزارت ورزش همواره پرهیز از اختلاف است. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه ها از حمایت معنوی ما برخوردارند.

محمد شروین اسبقیان در پاسخ به بودجه فدراسیون ها و پرداختی که انجام شده است، گفت: 70 درصد عمومی است و تا پایان سال فدراسیون های اولویت دار ما که سهمیه گرفته اند یا احتمال کسب سهمیه دارند به 100 درصد می رسد. برای پایان سال، درصدی را در نظر بگیریم.

وی درباره میزان پاداش تعیین شده برای مدال آوران المپیک توضیح داد و گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و قطعا به زودی جوایز المپیک را اعلام می کنیم تا انگیزه ایجاد شود.

اسبقیان درباره حضور حسن طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: وی در هیات مدیره پرسپولیس حضور دارد و تغییرات باید طبق قوانین انجام شود.

اسبقیان در پاسخ به اختلاف خطیر و نکونام مدیرعامل و مربی تیم فوتبال استقلال گفت: این مسائل برطرف می شود. توصیه وزارت ورزش همیشه پرهیز از اختلاف است. هم استقلال و هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه ها از حمایت معنوی ما برخوردارند.

اسبقیان: اولویت اول وزارت بازی های المپیک است

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش گفت: بازی های المپیک اولویت اول این وزارتخانه است و تیراندازی نیز در همین راستا اولویت ماست.

به گزارش خبرنگار مهر محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: جلسه خوب و کاربردی بود، دغدغه های هیئت های استانی را شنیدیم. رئیس هیئت استان در حال مبارزه و مبارزه با کمبود تجهیزات است و می خواهد در مجمع انتظارات خود را بیان کند که این حقی است که باید به روسای هیئت ها بدهیم. به سمت توسعه ورزش و اقتدار ورزش حرکت می کنیم.

و افزود: امروز اگر قرعه به نام من افتاد و در این جایگاه قرار گرفتم بدانید که من با شما تفاوتی ندارم. به نمایندگی از شما عزیزان به عنوان معاون ورزش قهرمانی خدمت می کنم. ورزش یک پدیده اجتماعی است. مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به ورزش دارند و هوشمندانه ورزش کشور را رصد می کنند.

نایب قهرمان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تحرکات پرشور معظم له باعث خوشحالی ایشان شد و ایشان بر رفع مشکلات سال های اخیر که تاکنون حل نشده تاکید زیادی داشتند.

اسبقیان افزود: کارهای اساسی مربوط به اسکان و معیشت ورزشکاران در حال انجام است. من همیشه به همکارانم می گویم که صدای این کارهای زیرساختی به گوش می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکلاتی که دوستان به آن اشاره می کنند تایید می شود، گفت: ورزش را از پایین شروع کردم و همه اینها را درک می کنم. من ورزشکار و مربی بوده ام. من مربی تیم ملی و سرپرست تیم استان بوده ام و می دانم دغدغه شما چیست.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: شما می خواهید ضربه دیده شود و سند حرف من بودجه تحویلی به این فدراسیون است. رقم اعتباری این فدراسیون بیشتر از استان های دیگر است، می دانم کم است اما ظرفیتش را هم داریم. باید با حقوق ماهیانه خانواده را اداره کنم. من نمی توانم تمام نیازهای خانواده را فراهم کنم، اما مدیریت می کنم.

اسبقیان ادامه داد: ما اولویت داریم. تیراندازی یکی از رشته های اولویت دار این وزارتخانه است. او 14 مقام کسب کرد و یک مدال المپیک دارد. باید به این حوزه توجه کنیم. امروز به بررسی تکواندو می پردازیم که دو مقام کسب کرد و باعث افتخار ماست. وقتی با آقای هاشمی صحبت کردیم می گوید اولویت اول کشور بازی های المپیک است. رشته ای را ترک کنید که سهمیه نمی گیرد.

وی افزود: تیراندازی هم تاکید پیامبر است و هم شرط آن توجه به این رشته است. هم از طرف خودم و هم از طرف وزیر می گویم تیراندازی جزو 10 رشته برتر ماست. شوت 4 سهمیه کسب کرده است. در اعتبارات سال 1403 نیز به این زمینه می پردازیم. دو فرصت در این زمینه وجود دارد. هم اینکه این اردوگاه مذهبی است و هم قربانی رئیس این فدراسیون است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.