افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

واکنش وزارت امور خارجه به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین

  • کد خبر : 407644
واکنش وزارت امور خارجه به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه که در شب چهارشنبه 2 آبان 1403 در پی خبر شهادت سید هاشم صفی الدین منتشر شد، آمده است: شهید سید هاشم صفی الدین یکی است. از رهبران و بنیانگذاران مقاومت لبنان و یکی از نزدیکترین و وفادارترین یاران شهید سید حسن نصرالله بود که […]

به گزارش خبرآنلاین، در بخشی از بیانیه وزارت امور خارجه که در شب چهارشنبه 2 آبان 1403 در پی خبر شهادت سید هاشم صفی الدین منتشر شد، آمده است: شهید سید هاشم صفی الدین یکی است. از رهبران و بنیانگذاران مقاومت لبنان و یکی از نزدیکترین و وفادارترین یاران شهید سید حسن نصرالله بود که تمام عمر شریف خود را در راه آزادی شهر مقدس و دفاع از ناموس و تمامیت ارضی سپری کرد. لبنان در برابر تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و سرانجام در این راه مقدس به شهادت رسید.

متن کامل بیانیه وزارت امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند را مؤمنان می‌خرند که روح نجیل و قرآن هستند و هر کس به عهد خود با خدا وفا کند، تو را که با خود فروخته‌ای موعظه کند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شهادت حجه الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و جمعی از یارانش را در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد. حضور امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت‌های غیور و مقاوم لبنان و فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان را به رهبران و مبارزان جنبش حزب‌الله و عزیزان تبریک و تسلیت می‌گویم. خانواده آن شهید بزرگوار

شهید سید هاشم صفی الدین از رهبران و بنیانگذاران مقاومت لبنان و از یاران نزدیک و وفادار شهید سید حسن نصرالله بود که تمام عمر شریف خود را وقف راه آزادی بیت المقدس و دفاع از ناموس کرد. از لبنان و تمامیت ارضی در برابر تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و سرانجام در این راه مقدس به شهادت رسید.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز جنایت رژیم صهیونیستی در ارتکاب این جنایت نابخشودنی را به شدت محکوم می کند و بر مسئولیت مستقیم دولت آمریکا و سایر دولت های حامی رژیم اشغالگر در این جنایت تاکید می کند.

بدون شک شهادت رهبران مقاومت، هیچ گسستی در عزم، ایمان و اراده رهبران آنها، رزمندگان غیور مقاومت و ملتهای مسلمان آزاده منطقه برای مبارزه با اشغالگری و ظلم و تجاوزات صهیونیستی وجود ندارد. رژيم تا پايان پديده شوم اشغالگري صهيونيست و احقاق حقوق ملت فلسطين و به ويژه ملتهاي منطقه، حق بنيادين تعيين سرنوشت را ايجاد نخواهد كرد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.