افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

واکنش هریس به شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 378999
واکنش هریس به شهادت سید حسن نصرالله

آفتاب نیوز: کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دمکرات، شنبه شب در اولین واکنش خود به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد. در بیانیه خود که متن آن در سایت کاخ سفید منتشر شده، مشابه «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور […]

آفتاب نیوز:

کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دمکرات، شنبه شب در اولین واکنش خود به شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه خود که متن آن در سایت کاخ سفید منتشر شده، مشابه «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سین حسن نصرالله حمایت کرده و آن را «اعدام» خوانده است. ” از عدالت”.

وی مدعی شد و اعلام کرد: حسن نصرالله تروریستی بود که دستانش به خون آمریکا آغشته بود. در دهه‌های اخیر، رهبری او بر حزب‌الله به بی‌ثباتی در خاورمیانه (غرب آسیا) و کشتار غیرنظامیان در سوریه، لبنان، اسرائیل و سراسر جهان دامن زده است. امروز قربانیان حزب الله عدالت خود را دیده اند».

بیانیه هریس و نگرانی ساختگی وی از کشتار غیرنظامیان توسط مقاومت لبنان در حالی است که رژیم صهیونیستی در 12 ماه گذشته جنایات متعددی را علیه بشریت در غزه با استفاده از سلاح های ارائه شده توسط آمریکا و جنایات این رژیم مرتکب شده است بیش از 40000 نفر در نوار غزه کشته و ده ها هزار نفر زخمی شده اند.

همچنین حملات اخیر رژیم اشغالگر به لبنان از جمله حملات هوایی و انفجار دستگاه های ارتباطی بی سیم در سراسر لبنان که ناقض قوانین بین المللی است با حمایت مستقیم آمریکا انجام شده و باعث کشته شدن غیرنظامیان شده است.

اما کاندیدای حزب دمکرات در اظهارات ادعایی خود مانند رئیس جمهور آمریکا که خود را صهیونیست خوانده است، جنایات رژیم اشغالگر قدس در طول یک سال و دهه گذشته را کاملاً نادیده گرفته و در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: من تعهدی تزلزل ناپذیر به امنیت اسرائیل دارم.”

هریس در ادامه اظهارات خصمانه خود افزود: من همیشه از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر ایران و گروه های تروریستی مورد حمایت ایران مانند حزب الله، حماس و حوثی ها حمایت می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: من و بایدن به دنبال گسترش درگیری ها در غرب آسیا و تبدیل آن به یک جنگ همه جانبه نیستیم، ما در تلاش هستیم تا به یک راه حل دیپلماتیک در مرز لبنان و اسرائیل برسیم تا شهروندان بتوانند به کشور بازگردند. به خانه هایشان.»

هریس با مخالفت با اظهارات جنگ طلبانه قبلی خود، در نهایت گفت: دیپلماسی بهترین راه حل برای حفاظت از غیرنظامیان و دستیابی به صلح پایدار در منطقه است.

اظهارات وی درباره تمایل آمریکا برای جلوگیری از تبدیل درگیری ها به جنگی همه جانبه در غرب آسیا در حالی است که به گفته نظامیان رژیم صهیونیستی، این رژیم با استفاده از جنگنده های F-35 و ده ها بمب آمریکایی، سید حسن نصرالله را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر، در روزهای اخیر پس از پاسخ حزب الله لبنان به حمله تروریستی با انفجار پیجرها و دستگاه های بی سیم و هدف قرار دادن نقاطی در سرزمین های اشغالی، رژیم صهیونیستی حملات خود را علیه جنوب لبنان تشدید کرده است.

اقدامات رژیم اشغالگر توسط بسیاری از کشورها محکوم شده است.

از سوی دیگر مقام معظم رهبری پیشتر در پیامی درباره شهادت دبیرکل حزب الله لبنان فرمودند: جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که کوچکتر از آن هستند که به ساختار مستحکم حزب الله لبنان آسیب جدی وارد کنند. همه نیروهای مقاومت در منطقه با حزب الله هستند و از آن حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است که با سربلندی از مردم لبنان و حزب الله با امکانات خود حمایت کرده و آنها را در مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث یاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.