افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

واکنش نتانیاهو به حمله موشکی انصارالله به تل آویو

  • کد خبر : 364289
واکنش نتانیاهو به حمله موشکی انصارالله به تل آویو

به گزارش ایرنا به گزارش رسانه های صهیونیستی، نتانیاهو در جلسه کابینه این رژیم در تل آویو با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یمن در ماه ژوئیه (اواسط تیرماه) اظهار داشت: هرکسی که نیاز به یادآوری این موضوع دارد باید از بندر حدیده بازدید کند. نیروهای مسلح یمن روز گذشته اعلام کردند که […]

به گزارش ایرنا به گزارش رسانه های صهیونیستی، نتانیاهو در جلسه کابینه این رژیم در تل آویو با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یمن در ماه ژوئیه (اواسط تیرماه) اظهار داشت: هرکسی که نیاز به یادآوری این موضوع دارد باید از بندر حدیده بازدید کند.

نیروهای مسلح یمن روز گذشته اعلام کردند که با استفاده از موشک بالستیک اولتراسونیک به مواضع نظامی ارتش اشغالگر در جنوب یافا در فلسطین اشغالی حمله کردند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات امروز علیه تل‌آویو با موشک بالستیک جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماندند.

وی تاکید کرد: این موشک مسافت 2400 کیلومتری را در 11 دقیقه و 30 ثانیه طی کرد که باعث ترس و وحشت صهیونیست ها شد، بیش از 2 میلیون صهیونیست به پناهگاه ها گریختند و این حادثه برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می دهد. .

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و در نتیجه تلاش گسترده بخش موشکی نیروهای مسلح یمن برای گسترش فناوری موشکی انجام شد تا بتوانیم با چالش های پیش رو مقابله کنیم. مبارزه با دشمن صهیونیستی و غلبه بر تمامی موانع و سامانه های دفاعی آمریکا و اسرائیل در عبور از دریا و خشکی و هدف قرار دادن اهدافمان.

سریع ادامه داد: موانع جغرافیایی، تجاوزات و سیستم های جاسوسی آمریکا و انگلیس مانع از انجام وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی یمن در دفاع از ملت فلسطین نخواهد شد. در آستانه اولین سالگرد عملیات «طوفان الاقصی»، دشمن صهیونیستی باید منتظر حملات بیشتر و عملیات های بی نظیر در آینده باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.