افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

واکنش میقاتی به جنایت امروز اشغالگران در لبنان/ درخواست تشکیل جلسه اضطراری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 355155
واکنش میقاتی به جنایت امروز اشغالگران در لبنان/ درخواست تشکیل جلسه اضطراری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان در واکنش به این حمله در امور لبنان پیش رفت. وزوز ارتش اشغالگر امروز بیانیه ای را برای خودروی تیم دفاع مدنی در جنوب لبنان صادر کرد. وب سایت بولتن لبنان شنبه شب گزارش داد که نخست وزیر دولت لبنان با صدور بیانیه ای حمله […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان در واکنش به این حمله در امور لبنان پیش رفت. وزوز ارتش اشغالگر امروز بیانیه ای را برای خودروی تیم دفاع مدنی در جنوب لبنان صادر کرد.

وب سایت بولتن لبنان شنبه شب گزارش داد که نخست وزیر دولت لبنان با صدور بیانیه ای حمله اشغالگران به نیروهای امدادی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بر اساس این اصل که دشمن صهیونیستی از قوانین و مقررات پیروی می کند بین المللی مهم نیست، از سفرای کشورهای غربی و نمایندگان سازمان های بین المللی. بین المللی من از شما خواسته ام در جلسه اضطراری که روز دوشنبه به دعوت لبنان برگزار می شود شرکت کنید تا با شما در مورد مسئولیت شما برای پایان دادن به تجاوزات مستمر اسرائیل به لبنان و اعمال فشار بر دشمن اسرائیلی که به هیچ اصولی پایبند نیست و ادامه دهد، صحبت کنم. تیراندازی اجازه دهید درباره جنایات خود علیه لبنان و لبنانی‌ها، به‌ویژه علیه کسانی که می‌خواهند شعله نفرت خود را در لبنان خاموش کنند، بحث کنیم و به توافق برسیم.

این بیانیه می افزاید: جنایت جدید علیه لبنان نقض آشکار قوانین بین دو کشور است بین المللی و این نقض آشکار ارزش های انسانی است و جنایت اخیر دشمن اسرائیل چیز عجیبی نیست، اما هر روز شاهد جنایات پی در پی آنها در لبنان و همچنین در سرزمین های فلسطین هستیم.

شایان ذکر است زودترارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به نیروهای امدادی لبنان حمله کرد. وزوز در نتیجه سه غیرنظامی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.