افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

واکنش مهناز ذکایی به حذف از داربی 103 – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227400
واکنش مهناز ذکایی به حذف از داربی 103 – پرسپولیس نیوز

داور بین المللی ایران به حذف نامش از جمع داوران داربی 103 واکنش نشان داد. مهناز ذکایی رفت اظهار داشت: ابتدا باید بگویم کمیته داوران اجازه مصاحبه با داوران را نمی دهد اما با توجه به اخباری که در 24 ساعت گذشته درباره من منتشر شده احساس کردم توضیح لازم است. وی با بیان اینکه […]

داور بین المللی ایران به حذف نامش از جمع داوران داربی 103 واکنش نشان داد.

مهناز ذکایی رفت اظهار داشت: ابتدا باید بگویم کمیته داوران اجازه مصاحبه با داوران را نمی دهد اما با توجه به اخباری که در 24 ساعت گذشته درباره من منتشر شده احساس کردم توضیح لازم است.

وی با بیان اینکه عکس منتشر شده از خود به عنوان هوادار پرسپولیس مربوط به سال 97 و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین سرخ پوشان ایران و کاشیما ژاپن است، گفت: این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه بود. آزادی بعد از سالها اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این دیدار حضور داشت. باید بگویم که آن مسابقه مربوط به استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه مند به فوتبال می خواستند از فرصت استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.

این داور ادامه داد: من هرگز در کار خود به عنوان داور تیم حرفه ای جانبداری نکرده ام و برایم عجیب است که پس از ارائه نام من به عنوان یکی از داوران داربی چنین اتفاقی رخ داد. به همین دلیل تصور می کنم این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است. در هر صورت من فرصت حضور در دربی را از دست دادم، اما امیدوارم هرکسی که به عنوان داور در بازی است، موفق باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)