افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

واکنش منوچهر هادی به اتهام سرقت کودک; من حیثیتم را بازیافتم!

  • کد خبر : 238041
واکنش منوچهر هادی به اتهام سرقت کودک;  من حیثیتم را بازیافتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ساعت قبل از سال تسلیم شدن یکتا ناصر، وی با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که ده سال است کتک خورده و دو سال طلاق گرفته است و حالا منوچهر هادی، پدر دخترش ربوده شده است. به او. . منوچهر هادی پس از این اتفاق با انتشار پستی در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ساعت قبل از سال تسلیم شدن یکتا ناصر، وی با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که ده سال است کتک خورده و دو سال طلاق گرفته است و حالا منوچهر هادی، پدر دخترش ربوده شده است. به او. .

منوچهر هادی پس از این اتفاق با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: من تنها مادر فرزندم هستم و با هماهنگی و هماهنگی کودک به دست خودم دستور مستقیم از دادگستری دریافت کردم. سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا پایان تعطیلات، بچه با مادر است اگر قرار است همان چیزی باشم که شما می گویید و یک طرفه قضاوت شوم، نظر من ایرادی ندارد، گفت با شجاعت من نه. کل ماجرا چهار روز قبل از پسرم است چون من از کلاس پنجم ابتدایی سر کار هستم و مادرش در خانه است و خدایا فقط می ماند بگویم این دزدی است من کثیف هستم اگر آنها مقصر باشند آنها با انتشار این ویدئو به دلیل وضعیت بد و واکنش عاطفی خود، قطعا برای اعاده حیثیت در دادگاه حاضر می شوند، می توانند و باید پاسخ دهند و در صفحه شخصی خود بابت تمام دروغ ها و تشویش هایی که در حق شما شده اند عذرخواهی کنند.

من او را بخشیدم حتی اگر فقط دادگاه بود.

قانون، قانون و قانون عادلانه.

امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و نگران نباشید تلفن و فیلم هست.

کال آنجاست

اصولاً شرایط بدی وجود ندارد.

سوفیا بهترین و شادترین لحظات زندگی خود را سپری می کند و در 4 آوریل در کنار مادرش خواهد بود.

برای احترام و احترام همه مادران، به سهم خود همه چیز ثابت می ماند، تکرار می کنم، برای احترام به صوفیه و آبروی مادرش، چیزهایی وجود دارد که من سکوت می کنم. البته مادر صوفیه نجیب و بانو هستند و در تمام زندگی ما متعهد و وفادار بودند. مشکلات ما چیزهای دیگری بود که واقعی است.

گفتنش اینجا صلاح نیست. یا علی.”

۲۴۵۲۴۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.