افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

واکنش معاون پرسپولیس به پیشنهاد میلیاردی به گل محمدی

  • کد خبر : 17615

معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی واکنش نشان می دهد. محمد محمدی از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و قبل از اتمام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر سال جدید نتایج خوبی کسب کرده است و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقام قهرمانی قهرمانی برای پرسپولیس […]

معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به گل محمدی واکنش نشان می دهد.

محمد محمدی از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و قبل از اتمام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر سال جدید نتایج خوبی کسب کرده است و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و مقام قهرمانی قهرمانی برای پرسپولیس به دست.

وی در استقلال استقلال مدارکش را برای حضور در آسیا بار کند و چه چه دارد، گفت: مورد نیاز همه برای بارگذاری را انجام دهد اما اینکه در نهایت چه رخ دهد نمی تواند سری مواردی را که در اختیار از جمله ورزشگاه آزادی باشد. و مالکیت تیم که نیاز به زمان دارد.

محمدی در ورزشگاه امام رضا یا ورزشگاه دستگردی را آسیا معرفی کرد: ما همیشه ورزشگاه آزادی را می‌کنیم استقلال، پرسپولیس و تیم ملی.

پرسپولیس در این بدهی قبلی نداشت گفت: بدهی و را شکر تمام بدهی ها تسویه شد و امیدوریم امسال مشکل معاونت نداشت.

وی در مورد بیانیه پرسپولیس علیه استقلال گفت: در این مورد صحبتی ندارم.

محمدی در مورد سازمان خصوصی سازی می گوید همان استقلال در پرسپولیس هم رخ خواهد داد: چرا که قربان زاده برنامه فوتبال برتر گفت تمام هزینه ها در باشگاه ما با اجازه کمیته مصارف بوده و اجازه پولی پولی را بدهد. من مسایل مالی را دقیق نمی دانم.

معاون پرسپولیس وضعیت تیم های پایه گفت: عملکرد برنامه سه ساله خوب بود و برای سال اول خوب. همان حضور جوان در تیم بزرگسال نوید روزهای خوبی می دهد و یازده بازیکن امیدمان برایشان کارت بازی بزرگ شد که این بی بی سابقه بوده است. با درایت گل محمدی و هماهنگی ایشان با مدیر آکادمی جوانان خوبی به تیم اضافه می شوند

محمدی در صد میلیون تومانی به گل محمدی: این مسایل پیش آید گل محمدی ما جز مربیان خوب در لیگ برتر هستند و این صحبت ها و شایعه شایعه ها ها همیشه همیشه هست. اقای گل سرمربی ماست فصل آینده هم با ما دارد و هم او دوست در تیم است و هم می توان این همکاری را ادامه پیدا کرد.

وی در آن قرار است پرسپولیس تیم بانوان را راه اندازی کند: فعلا صحبتی مطرح و جز الزامات ای اف سی برای امسال نیست.

معاون پرسپولیس در شکایت یک طلبکار قدیمی گفت: از طلبکاران هستند و هر ازگاهی می آیند شکایت می کنند و حساب را مسدود می کند و سالیان سالیان سال این طلب ها پرداخت نمی شود و دوستان حقوقی صحبت می کنند تا حل حل حل چنین اتفاقاتی باشد. نباشیم.

وی در این که پرسپولیس برای دومین سال پیاپی قهرمانی در قرارداد گل ندارد گفت: خوشبین هستیم و آن شالله می‌توانم.

محمدی درمورد شایعه حضور اسکوچیچ به جای گل محمدی گفت: خودتان می گویید شایعه است.

وی در مورد پرسپولیس از ای اف سی گفت: نامه نگاری کرد و توانستیم طلبمان را بگیریم با رفع تحریم ها هم تیم ملی و هم پرسپولیس پولشان پولشان را را از آن خود کرد.

محمدی درمورد مطالبات بازیکنان گفت: بعد از عید درصد دیگری به بازیکنان پرداخت کمیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.