افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

واکنش معاون وزیر ورزش در حاشیه پرونده بیرانوند

  • کد خبر : 388953
واکنش معاون وزیر ورزش در حاشیه پرونده بیرانوند

آفتاب نیوز: به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان. در ادامه نشست های تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع ایمنی و سلامت محیط های ورزشی و ترویج فرهنگ هواداری برای حضور تمامی اقشار و گروه ها، جلسه امروز به اهمیت تکمیل و نوسازی محیط […]

آفتاب نیوز:

به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان.

در ادامه نشست های تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع ایمنی و سلامت محیط های ورزشی و ترویج فرهنگ هواداری برای حضور تمامی اقشار و گروه ها، جلسه امروز به اهمیت تکمیل و نوسازی محیط های ورزشی پرداخت. ورزشگاه آزادی با توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان در محل دفتر مجموعه ورزشی آزادی تهران و اهمیت آموزش هواداران برگزار شد. باشگاه های لیگ برتر فوتبال مورد توجه قرار گرفتند و دوباره تمرکز کردند.

اسبقیان ادامه داد: بدون شک برای ترویج فرهنگ هواداران موضوع تشکیل کانون هواداران در قالب کاری منسجم و با برنامه ریزی زیر نظر فدراسیون فوتبال و همچنین با رویکرد فدراسیون فوتبال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت باشگاه ها اهمیتی که مقرر شد فدراسیون فوتبال تشکیل ساختار یافته این مراکز را برای حصول نتیجه پیگیری و در این کارگروه معرفی کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز بر رعایت مسائل اخلاقی و حفظ آرامش در جامعه ورزش تاکید کرد و تصریح کرد: تمامی اعضای مرتبط با ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران و… مدیران موظف به رعایت این موارد هستند. اینها مسائل اخلاقی و فرهنگی است بنابراین همه موظف به رعایت حریم خصوصی افراد هستند و در این بین هرگونه اظهارنظر بدون مستند قطعا از سوی مراجع ذیربط و عواقب آن پیگیری خواهد شد. اظهارات بدون سند و مدرک متوجه شخصی است که مطالب را بیان کرده است.

اسبقیان گفت: پس از پایان جلسه امروز به اتفاق همه اعضا از جمله نماینده وزارت کشور از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی بازدید میدانی کردیم و همانطور که دنیا مالی در این خصوص پیشنهاد داده است. ، مراحل تکمیل در این مرحله تا پایان آذرماه به پایان می رسد.

منبع: افکارنیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.