افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

واکنش معاون وزیر ورزش به تاخیر در اجرای VAR و انتخاب هیات مدیره سرخابی ها – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261581
واکنش معاون وزیر ورزش به تاخیر در اجرای VAR و انتخاب هیات مدیره سرخابی ها – پرسپولیس نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش اعلام کرد منابع مالی خرید از هم اکنون ساماندهی شده است و فدراسیون فوتبال باید اقدامات لازم را برای طی مراحل قانونی خرید انجام دهد. برنا فیروزی آخرین تعامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای خرید داور ویدیویی را تشریح کرد و اینکه مشخص است وزارت ورزش منابع […]

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش اعلام کرد منابع مالی خرید از هم اکنون ساماندهی شده است و فدراسیون فوتبال باید اقدامات لازم را برای طی مراحل قانونی خرید انجام دهد.

برنا فیروزی آخرین تعامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای خرید داور ویدیویی را تشریح کرد و اینکه مشخص است وزارت ورزش منابع مالی لازم را برای سیستم VAR اختصاص داده است اما شرکت سازنده این بحث را به تاخیر انداخت. : بحمدالله دولت و سازمان برنامه و تخصیص بودجه منابع مالی VAR مدتی است که انجام شده و از نظر تامین منابع مشکلی نداریم اما خرید تجهیزات نیازمند قانونی است. تشریفات و سازمان برنامه و دولت کمک های زیادی در این زمینه کرده اند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه کار باید در فدراسیون فوتبال انجام شود، تعاملاتی بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و فدراسیون فوتبال وجود دارد و مقرر شد روشی برای این امر در نظر گرفته شود. از این پس فدراسیون فوتبال باید بر ورود تیم ها نظارت داشته باشد که البته این کار نیز انجام می شود. فدراسیون فوتبال و مهدی تاج باید لحظه ورود به سیستم را توضیح دهند زیرا مسئولیت اجرا بر عهده آنهاست.

معاون وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا نظارت وزارتخانه بر استقلال و پرسپولیس پس از واگذاری آنها شامل انتخاب اعضای هیات مدیره می شود، تصریح کرد: در حوزه سیستم جامع مدیریت باشگاه ها، فدراسیون بر همه باشگاه ها نظارت داشته است. تا اینجای کار اما در مورد استقلال و پرسپولیس با توجه به اهمیت آنها و اینکه در گذشته مالکیت آنها زیر نظر وزارت ورزش بود، شاید چیز دیگری هم انتظار می رود. در واقع واگذاری انجام شده و این شرکت ها از نظر حاکمیت شرکتی و مالکیت در دست گروه های مشخص و تعیین شده ای هستند و انتخاب هیات مدیره و سایر امور بر عهده مالکان 2 باشگاه است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)