افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

واکنش مشاور پرسپولیس به احضارش به کمیته اخلاق

  • کد خبر : 25102

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: اگر صحبت می کنیم در دفاع از حق پرسپولیس است. ما مسئولیت دفاع از حقوق باشگاه و هواداران خود را داریم، اما همیشه به قوانین احترام می گذاریم و معتقدیم که باید در […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: اگر صحبت می کنیم در دفاع از حق پرسپولیس است. ما مسئولیت دفاع از حقوق باشگاه و هواداران خود را داریم، اما همیشه به قوانین احترام می گذاریم و معتقدیم که باید در دایره ادب و حفظ احترام از طریق تعامل صحبت کنیم و نظرات خود را بیان کنیم. در مدرسه پرسپولیس و از بزرگانمان یاد گرفتیم که همیشه با مردم و کارفرمایان با احترام کامل رفتار کنیم، اما هرگز از دفاع از حقوق باشگاه دست بر نمی داریم.

وی ادامه داد: در صحبت هایم در تلویزیون گفتم سقف قراردادها و قانون فیرپلی مالی قانون خوبی است که فدراسیون اعلام کرد و سیاست و رویه ما این است که به قوانین احترام بگذاریم و در چارچوبی حرکت کنیم که شفافیت و انضباط مالی داشته باشد. . و اقتدار تیم نگهدارنده و نیازهای فنی پرسپولیس برای تقویت تیم حل می شود. امیدواریم نیروی انتظامی فقط روی پرسپولیس و یکی دو تیم دیگر تمرکز نکند و عملکرد سایر باشگاه ها نیز رصد شود. من اطمینان دارم که دستگاه های کنترل و کمیته های مسئول از همه رویدادها و عملکرد باشگاه ها آگاه هستند و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام می دهند. ما همچنین سعی می کنیم نظر خود را از طریق گفت و گو و تعامل در صورت وجود بیان کنیم. در نهایت، ما معتقدیم که قوانین باید رعایت شود.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: حرف ما این بود که حساسیت ها فقط روی پرسپولیس و استقلال نباشد و همه تیم ها زیر چتر نظارت قرار بگیرند. البته همانطور که گفتم مطمئن هستم که نهادهای نظارتی و فدراسیون و کمیته های مسئول به عملکرد همه باشگاه ها توجه دارند و هیچ تبعیضی وجود نخواهد داشت.

خبیری درباره آخرین وضعیت کریم باقری یادآور شد: آقای کریم یکی از سرمایه های پرسپولیس و یک اسطوره بی بدیل است، مثل سایر اسطوره های باشگاه پرسپولیس مثل آقایان علی پروین، مرحوم جعفر کاشانی، مرحوم بهزادی، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، علی. دایی، مهدوی کیا و خیلی های دیگر. پیشکسوتان عزیز و خوشنام در دوران فعالیت پرسپولیس باعث افتخار این باشگاه بزرگ بودید و آرزو می کنم همه این عزیزان بتوانند در قسمت اداری و فنی باشگاه فعالیت کنند. موضوع آقای کریم هم یک بحث و تصمیم مدیریتی است و امیدوارم با درایت حل شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)