افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

واکنش مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای به وضعیت پرسپولیس و استقلال در آسیا/ نتایج 19 خرداد مشخص می شود.

  • کد خبر : 18314

مسئول صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال درباره بلاتکلیفی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت استقلال به این رقابت ها توضیحاتی ارائه کرد. بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست مطالبات آندره استراماچونی را به موقع پرداخت کند، این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه ای با مشکل مواجه شد. در عین حال حجت کریمی […]

مسئول صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال درباره بلاتکلیفی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت استقلال به این رقابت ها توضیحاتی ارائه کرد.

بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست مطالبات آندره استراماچونی را به موقع پرداخت کند، این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه ای با مشکل مواجه شد. در عین حال حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال با اطمینان می گوید این تیم هنوز آسیا را ترک نکرده است.

از سوی دیگر صحبت از حذف احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا است. صحبت هایی که بارها توسط رضا درویش مدیرعامل باشگاه تکذیب شده است.

در همین راستا مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح ابهامات پیرامون حذف پرسپولیس و بازگشت استقلال به آسیا پرداخت.

زارعی در ابتدای سخنان خود گفت: هر باشگاهی برای اخذ مجوز حرفه ای باید 37 مورد را در نظر بگیرد که اگر تنها یکی از این 37 مورد مشکل داشته باشد، باشگاه ها نمی توانند این مجوز را دریافت کنند.

وی افزود: این معیارها ورزشی، مالی، زیرساختی، حقوقی و پرسنلی است. باشگاه ها تا 30 آوریل فرصت دارند مدارک خود را بارگذاری کنند و نتایج از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 10 ژوئن اعلام خواهد شد. بنابراین همه باشگاه ها می توانند تا 10 ژوئن صبر کنند.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای درباره امید مسئولان استقلال به کسب مجوز حرفه ای گفت: همانطور که گفتم این موضوع در تاریخ 20 خرداد مشخص می شود اما طبیعتا هر باشگاهی که مدارک مالی خود را تا 21 خرداد بارگذاری نکند قادر نخواهد بود. برای دریافت این مجوز

زارعی همچنین درباره بلاتکلیفی حذف پرسپولیس گفت: تا 20 خرداد نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی برای میزبانی در آسیا گفت: یک سری مشکلات ورزشگاه مشخص شد که باید توسط یک شرکت معتبر حل شود. از طرفی گواهی امنیتی این ورزشگاه باید تایید شود. مشکلات خروج اضطراری و انبوهی از مسائل کوچک دیگر بود که به استقلال و پرسپولیس گزارش شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.