افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

واکنش مرتضی پورعلیگنجی به وضعیت پرسپولیس: دو جام بردیم و صحبت از کاهش دستمزدمان است.

  • کد خبر : 23879
واکنش مرتضی پورعلیگنجی به وضعیت پرسپولیس: دو جام بردیم و صحبت از کاهش دستمزدمان است.

مرتضی پورعلیگنجی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات و اتفاقات پیرامون باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و حضور این دروازه بان ملی پوش در سازمان لیگ یکی از جنجالی ترین روزهای خود را سپری می کند و شایعه انتقال بیرانوند به استقلال […]

مرتضی پورعلیگنجی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات و اتفاقات پیرامون باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و حضور این دروازه بان ملی پوش در سازمان لیگ یکی از جنجالی ترین روزهای خود را سپری می کند و شایعه انتقال بیرانوند به استقلال نگرانی هواداران پرسپولیس را بیشتر کرده است. درباره آینده تیم محبوبشان.

مرتضی پورعلیگنجی مدافع سرخپوشان در مواجهه با این شرایط در صفحه شخصی خود با انتشار پستی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اتفاقات پیرامون بیرانوند خبر داد و گلایه هایی را از پرداخت نشدن پاداش به تیم قهرمان لیگ برتر مطرح کرد. لیگ و جام حذفی

متن منتشر شده توسط پورعلیگنجی به شرح زیر است:

سلام به هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس.

یک ماه بعد از بالا بردن دو جام قهرمانی و جشن های شیرین با هواداران، اوضاع طوری است که انگار قرار است آن روزهای خوب از دماغمان در بیاید! شاید تنها یا یکی از معدود باشگاه هایی هستیم که هنوز پیش فصل را شروع نکرده ایم و خبری از تمدید قرارداد و قرارداد بازیکنان نیست.

این وضعیت فعلی باشگاهی است که همین چند روز پیش دو قهرمانی کرد و کار سران فوتبال ایران را ساده کرد تا بازی سوپرجام برگزار نشود. باشگاهی که امروز باید با تزریق منابع مالی برای عملکرد درخشانش در فصل گذشته شروع بهتری داشته باشد اما از هر طرف می شنویم که امسال سال سیاست های انقباضی و کاهش هزینه ها و … است.

من به عنوان یک بازیکن این حق را دارم که بپرسم پس از نمایش فوق العاده سال گذشته که با تلاش بازیکنان و کادرفنی و البته با حمایت مدیریت باشگاه به دست آمد، چرا پرسپولیس باید در چنین وضعیتی قرار بگیرد؟ ? مسابقات قهرمانی بدون پاداش و بدون پاداش تا چه زمانی باقی می ماند؟ اگر فوتبال سود بزرگی به همراه دارد، چرا این سود اقتصادی به دست بازیکنان و مربیان به عنوان مهمترین چرخ دنده های این بازی بزرگ نمی رسد و چرا همیشه وقتی قرار است اصلاحاتی در اقتصاد فوتبال انجام شود، اول فکر کاهش دستمزد است؟

سوال دیگر من این است که با توجه به عملکرد خوبمان در فصل گذشته، آیا نباید با دیگران تفاوت داشته باشیم؟ آیا این تلاش و این تمرکز و این ایجاد شادی نباید عکس العمل کافی (از نظر اقتصادی) پیدا کند؟ البته خوشحالی ما این است که میلیون ها هوادار پرسپولیس را تشویق کنیم و آنها را خوشحال کنیم، اما در دنیای واقعی بعد از پایان جشن سعی می کنند جوایز را از برگزارکنندگان در نظر بگیرند.

البته صحبت من لزوماً مادی و مالی نیست. هدف من این است که فرهنگ سازی کنیم تا از کسانی که برای ما خوشحال بوده اند قدردانی کنیم. از گذشته تا به امروز این موضوع برای نخبگان فوتبال ایران انکار شده است و امروز هم می توان مشکلاتی را که ستاره های پرسپولیس برای قراردادهایی که مبلغ زیادی ندارند و مبلغ معقولی در نظر گرفته می شود را مشاهده کرد. فوتبال ایران.

کاری که علی بیرانوند انجام داده و گره ذهنی که در آن گرفتار شده، واکنشی به این اتفاقات است. پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران آنقدر درگیر مشکلات مالی است که نمی تواند شرایط لازم برای شروع تمرینات پیش فصل را ایجاد کند. تاکید می کنم که پس از کسب دو جام قهرمانی و در شرایطی که امروز باید برای یک فصل رقابتی جدید آماده شویم و تیم را برای کسب قهرمانی آسیا تقویت کنیم.

خیلی عجیب است که آن روزهای خوش امروز جای خود را به این سردرگمی داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.