افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

واکنش مبهم برانکو به تعویض گل محمدی

  • کد خبر : 145740
واکنش مبهم برانکو به تعویض گل محمدی

به گزارش رکنا، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان که پس از کسب نتایج ضعیف اخیر شایعه برکناری اش شنیده می شود، به شایعات پیرامون احتمال حضورش روی نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد. پس از شکست دو بر یک پرسپولیس شب گذشته (سه شنبه) مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی […]

به گزارش رکنا، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال عمان که پس از کسب نتایج ضعیف اخیر شایعه برکناری اش شنیده می شود، به شایعات پیرامون احتمال حضورش روی نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد.

پس از شکست دو بر یک پرسپولیس شب گذشته (سه شنبه) مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر برگزاری باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. مذاکرات محرمانه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی این تیم که تیم ملی عمان برای فصل آینده دارد.

این شایعات قبل از بازی با الدیل نیز مطرح شد و گفته می شود مذاکرات اولیه حتی پس از استعفای قبلی یحیی انجام شده است. گل سرخ ساخته شده است. تسنیم در ارتباطی که با برونکو برقرار کرد از او خواست ابتدا ارزیابی خود را از بازی دیشب شاگردان یحیی گل محمدی بیان کند که گفت: «بازی دیشب را ندیده است».

ایوانکوویچ که در آستانه 70 سالگی است، آیا مذاکراتی با شما برای بازگشت به نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده انجام شده است یا خیر؟ او به سادگی گفت: “نمی دانم…” او از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

کلت او بین سال‌های 2015 تا 2019 هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی سوپرجام را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و در سال 2018 این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.