افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

واکنش قابل توجه تحلیلگر ترک به تیزهوشی ایران در برابر بیدادگری اسرائیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 242421
واکنش قابل توجه تحلیلگر ترک به تیزهوشی ایران در برابر بیدادگری اسرائیل – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پایان یافتن پاسخ تنبیهی و شصتمین حمله عملیات «قول صادقانه» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی اخیر صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق، هم اکنون مرحله دوم کشتار اشغالگران برای ایجاد فضای جنگ روانی با همسو کردن نیروهای پیاده سایبری و رسانه ها در شبکه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، با پایان یافتن پاسخ تنبیهی و شصتمین حمله عملیات «قول صادقانه» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی اخیر صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق، هم اکنون مرحله دوم کشتار اشغالگران برای ایجاد فضای جنگ روانی با همسو کردن نیروهای پیاده سایبری و رسانه ها در شبکه های اجتماعی علیه منافع کشورمان دوباره آغاز شده است.

در همین راستا یک مفسر ترک سوری تبار و تحلیلگر مسائل غرب آسیا و امور ترکیه در پستی اینستاگرامی با انتشار پیامی به تهدیدات متجاوزان صهیونیست در روزهای اخیر در حمله به منافع کشورمان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «حسنی محلی» روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل غرب آسیا در ترکیه زودتر در پاسخ به عملیات موشکی پرقدرت و وزوز ایران در مقابله با اهداف نظامی در اسرائیل، با انتشار عکسی از فرش دستباف پر از دلایل در اینستاگرام، عملیات ایران را «حیثیت» و اعتبار و عزت دوباره نزد جهان عرب و فلسطینی ها در مبارزه با متجاوزان توصیف کرد. . و صبر راهبردی تهران به تاریخ دروغین این رژیم پاسخ داد.

حسنی محالی در پیامک خود با رجزخوانی از فرش دستباف پر نقش و نگار و پر پیچیدگی و ظرافت ایرانی و سابقه حداقل ده هزار ساله و با عظمت ایرانیان، رژیم اسرائیل را با تاریخ دروغینش مورد انتقاد قرار داد. تمسخر قرارداد.

وی در جدیدترین پست خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: اینکه رژیم دروغین اسرائیل که در سال 1948 و بدون سابقه تأسیس شد چگونه فکر می کند می تواند با ایرانیانی که حداقل ده هزار سال سابقه دارند و چنین نقشی دارند برخورد کند کاملاً نادرست است. “.

مفسر امور ترکیه زودتر وی همچنین در سخنان خود گفت: ایران تنها کشوری در میان کشورهای اسلامی و عربی است که در راه آزادی فلسطین از دست اشغالگران قاطعانه و صادقانه باقی می ماند.

وی با انتشار تصویری از فرش دستباف مملو از حکاکی های پیچیده بار دیگر به دشمنان فلسطین و حامیان رژیم صهیونیستی نسبت به صبر استراتژیک و رفتار سیاسی معروف ایران هشدار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.