افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

واکنش فرزند شهید نیلفروشان به کشف جسد پدرش

  • کد خبر : 393210
واکنش فرزند شهید نیلفروشان به کشف جسد پدرش

همشهری آنلاین: علی نیل فروشان فرزند سردار شهید عباس نیل فروشان در واکنش به پیدا شدن پیکر پدر شهیدش گفت: خوشحالیم که پیکرش پیدا شده است، اگر جسد پیدا نمی شد راضی بودیم. اراده خدا پدرم می گفت رژیم صهیونیستی من را شهید می کند و آرزویش این بود که در این راه شهید شوم. […]

همشهری آنلاین: علی نیل فروشان فرزند سردار شهید عباس نیل فروشان در واکنش به پیدا شدن پیکر پدر شهیدش گفت: خوشحالیم که پیکرش پیدا شده است، اگر جسد پیدا نمی شد راضی بودیم. اراده خدا پدرم می گفت رژیم صهیونیستی من را شهید می کند و آرزویش این بود که در این راه شهید شوم.

علی نیل‌فروشان فرزند سردار شهید عباس نیل‌فروشان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: الحمدلله پیکر پدرم پیدا شد، خوشحالیم که جسد پدرم پیدا شد، حتی اگر جسد پدرم پیدا نشد، من به خواست خدا راضی خواهد بود

و افزود: از بچگی مسئله فلسطین و قدس یکی از دغدغه های پدرم بود.

فرزند شهید سردار نیل فروشان گفت: پدرم از 6 سالگی می خواست رژیم صهیونیستی را از بین ببرد، می خواستند همین طور شهید شوند، زمانی که در جنگ با داعش بودند ما نگران آنها بودیم، گفتم: من در جنگ با داعش شهید نخواهم شد.»

وی خاطرنشان کرد: پدرم می گفت رژیم صهیونیستی من را شهید می کند. آرزویش این بود که در این راه شهید شود و به آرزویش رسید.

فرزند شهید نیل فروشان گفت: مراسم تشییع پیکر پدرم احتمالا در تهران و اصفهان برگزار می شود.

وی یادآور شد: پیکر پدرم در گلستان شهدای اصفهان تشییع می شود که می خواستند در کنار مزار شهید حاج احمد کاظمی به خاک سپرده شوند.

سردار سرافراز، مجاهد و مهاجر فیسبیل الله «سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و پیشکسوتان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان به همراه رهبر مقاومت سید حسن نصرالله بعدازظهر جمعه 15 مهرماه در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به همرزمان شهیدش پیوست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.