افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

واکنش فتح الله زاده به احتمال قطع همکاری با نکونام

  • کد خبر : 350430
واکنش فتح الله زاده به احتمال قطع همکاری با نکونام

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پیامی خطاب به مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستار ثبات و آرامش در این تیم شد. در پی انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر قطع احتمالی همکاری استقلال و جواد نکونام، علی فتح الله زاده، سرمربی سابق آبی ها در پیامی از نکونام حمایت می […]

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پیامی خطاب به مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستار ثبات و آرامش در این تیم شد.

در پی انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی و رسانه ای مبنی بر قطع احتمالی همکاری استقلال و جواد نکونام، علی فتح الله زاده، سرمربی سابق آبی ها در پیامی از نکونام حمایت می کنم. .

در این پیام خطاب به علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال آمده است:

همواره منشا خدمات خوبی بوده و امیدواریم از برخی حرکات عجولانه در هلدینگ نیز جلوگیری شود. متأسفانه برخی از مدیران و مربیان سابق به همراه برخی خبرنگاران عزم خود را جزم کرده اند تا جواد نکونام را که در بیست و نه مسابقه شکست نخورده، یک رکورد محسوب می شود و تنها فرهاد مجیدی به این رکورد دست یافته بود. نشانه ادعای من ملاقاتی است که آقایان درخواست ملاقات کردند، اما فقط هفت نفر ملاقات کردند! این روند نادرست است و آنها سعی دارند با عقلانی کردن منافع استقلال را هدف قرار دهند. نمی دانم چرا بقیه مدیران سکوت می کنند و به میدان نمی آیند، اما صلاح دیدم در حمایت از نکونام صحبت کنم.

استقلالی ها اخراج سرمربی در هفته سوم را دوست ندارند و می دانند که این اتفاق برای استقلالی ها خوب نیست. جواد نکونام قطعا ایراداتی دارد و باید آن ها را اصلاح کند، اما باید اجازه دهید نیم فصل کارش را انجام دهد. بعد از سه بازی نباید مربی عوض کرد. برای استقلال و شما افتخاری نیست که در سه بازی مربی ای را برکنار کنید که به نظر من فصل گذشته قهرمان شده است!

حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم اعتراف کرد که استقلال قهرمان شد و گل آفساید (پرسپولیس) مانع قهرمانی آنها شد. این یک توطئه است و ما شاهد توطئه علیه نکونام و استقلال هستیم. بازی‌های فشرده‌تری داریم که دربی بخشی از آن است و برای ما مهم است. در این شرایط ما دچار مشکل خواهیم شد. ما تیم خوبی داریم و نمی گذاریم تیم با پخش های ساختگی در حاشیه بنشیند. از هواداران استقلال می خواهم نکونام را پشت سر نگذارند.

استقلال با هدایت نکونام در سه بازی چهار امتیازی شده و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.