افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

واکنش عراقچی به شهادت یحیی سنوار

  • کد خبر : 401107
واکنش عراقچی به شهادت یحیی سنوار

پس از شهادت یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس، وزیر امور خارجه اعلام کرد: او از مرگ نمی ترسید. بلکه در غزه به دنبال شهادت بود. او تا آخرین نفس در میدان جنگ شجاعانه جنگید. آفتاب نیوز: سید عباس عراقچی در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت مقاومت در منطقه اعم از فلسطینی و غیر […]

پس از شهادت یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس، وزیر امور خارجه اعلام کرد: او از مرگ نمی ترسید. بلکه در غزه به دنبال شهادت بود. او تا آخرین نفس در میدان جنگ شجاعانه جنگید.

آفتاب نیوز:

سید عباس عراقچی در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشت مقاومت در منطقه اعم از فلسطینی و غیر فلسطینی. ما و بسیاری دیگر در سرتاسر جهان به مبارزه فداکارانه شما برای آزادی مردم فلسطین درود می فرستیم. شهدا همیشه زنده اند و امروز آرمان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین بیش از هر زمان دیگری زنده است.

یحیی سنور (متولد 1962، اردوگاه خان یونس) مجاهد، مبارز، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی در 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخ را به زبان عبری (منتشر شده در سال 2004) رمان شکوه را نوشت. (چاپ 2010) و 5 کتاب از عبری و انگلیسی را به عربی ترجمه کرد.

وی که فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود، از سال 1982 (1361 خورشیدی) چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و به دلیل فرصتی که در زندان برای یادگیری زبان عبری و ترجمه به زبان عبری داشت، چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد. این زبان است و من آن را می دانم. اکثر جامعه اسرائیلی از آن استفاده کردند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه به شهادت رسیده است. خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.