افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

واکنش شهریاری و یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق با مزاری – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 305012
واکنش شهریاری و یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق با مزاری – پرسپولیس نیوز

حسین شهریاری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس از ادامه مذاکرات با سرمربی سرشناس ایتالیایی خبر داد. انتشار خبر توافق نهایی والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی و اینترمیلان با باشگاه پرسپولیس در رسانه های خارجی باعث شد فضای مجازی با نام این مربی مطرح فوتبال پر شود. این در حالی است که پیگیری ها نشان از سیاست […]

حسین شهریاری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس از ادامه مذاکرات با سرمربی سرشناس ایتالیایی خبر داد.

انتشار خبر توافق نهایی والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی و اینترمیلان با باشگاه پرسپولیس در رسانه های خارجی باعث شد فضای مجازی با نام این مربی مطرح فوتبال پر شود.

این در حالی است که پیگیری ها نشان از سیاست دوگانه باشگاه در خصوص الحاق ماتزاری به پرسپولیس دارد.

یکی از مسئولان ارشد پرسپولیس که طی یک هفته اخیر به طور کامل در جریان مذاکرات پرسپولیس و مزاری بوده است، ضمن تایید این دیدارها گفت که در صورت رفع مشکل مالی، مزاری سه شنبه هفته آینده به تهران می آید.

روز گذشته و پس از جلسه هیات مدیره پرسپولیس، اسامی چند مربی خارجی برای هدایت سرخپوشان به رضا درویش اعلام شد.

در ابتدا سه گزینه به عنوان گزینه های نهایی سرمربی پرسپولیس اعلام شده بود که شامل فانتشیپ هلندی، پاستا برزیلی و رگکامپ رومانیایی بود اما منابع ما در باشگاه پرسپولیس درباره گزینه چهارم نیز صحبت کردند.

سرانجام صبح امروز جانلوکا دیمارزیو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که والتر ماتزاری به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است.

یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنا گفت: 4 گزینه صحیح است و یکی از آنها به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می شود. تلاش ما این است که بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به توئیت این روزنامه نگار ایتالیایی گفت: در حال حاضر هیچ چیز صددرصد نیست اما رضا درویش توانست در مذاکره با ماتزازی از او تخفیف بگیرد. بالاخره ظرف یکی دو روز سرمربی تیم انتخاب می شود.

از سوی دیگر حسین شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نه! هیچ چیزی قطعی نشده است. ما سه گزینه داریم که نمی توانم نام آنها را بگویم و می خواهم همه فوتبالدوستان منتظر بمانند.

و افزود: گزینه نهایی به هیات مدیره اعلام و در آنجا تایید می شود.

شهریاری تاکید کرد: صحبت در مورد مزاری حدس و گمان است و هواداران پرسپولیس مطمئن باشند بدون کوچکترین حاشیه ای برای انتخاب مربی شایسته پرسپولیس جلو می رویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)