افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

واکنش شدید ریاض به تهدید هسته ای تل آویو علیه غزه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 120538
واکنش شدید ریاض به تهدید هسته ای تل آویو علیه غزه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از آن که آمیچای الیاهو، یکی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، استفاده از بمب اتمی در نوار غزه را یکی از گزینه های موجود در نوار غزه اعلام کرد. میز تل آویو و ریاض واکنش نشان دادند. وزارت امور خارجه عربستان این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از آن که آمیچای الیاهو، یکی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، استفاده از بمب اتمی در نوار غزه را یکی از گزینه های موجود در نوار غزه اعلام کرد. میز تل آویو و ریاض واکنش نشان دادند.

وزارت امور خارجه عربستان این اظهارات را به شدت محکوم کرد و تصریح کرد: عربستان سعودی اظهارات یکی از وزیران کابینه اشغالگران اسرائیلی مبنی بر پرتاب بمب اتمی به غزه تحت محاصره را به شدت محکوم می کند. این نشانه خشونت و افراط گرایی در میان اعضای کابینه اسرائیل است.

در ادامه وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: عدم برکناری این وزیر از کابینه و تعلیق فعالیت وی تا اطلاع ثانوی نشان دهنده اوج تحقیر کابینه اسرائیل به تمامی موازین، ارزش های انسانی، اخلاقی، دینی و قانونی است. . .

آمیچای الیاهو، یکی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «استفاده از بمب اتمی در نوار غزه یکی از گزینه های روی میز اسرائیل است».

الیاهو در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی باید از بمب اتم در غزه استفاده کند، گفت: این یکی از گزینه هاست.

وی در ادامه این گفتگو همچنین با ورود هرگونه کمک بشردوستانه به نوار غزه مخالفت کرد و از ادامه شهرک سازی در این نوار دفاع کرد.

وزیر رژیم غاصب قدس در پاسخ به این سوال که سرنوشت مردم فلسطین چگونه خواهد بود، گفت: آنها می توانند به ایرلند یا بیابان ها بروند. هیولاهای غزه باید برای خودشان راه حلی پیدا کنند! نوار غزه شمالی نباید وجود داشته باشد و هر کسی که پرچم فلسطین یا حماس را به اهتزاز درآورد “باید از روی زمین محو شود”.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پی اظهارات جنجالی اخیر آمیخای الیاهو، وزیر کابینه خود در خصوص بمباران اتمی غزه و ترور اسرای صهیونیست، وی را تا اطلاع ثانوی از جلسات کابینه برکنار کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.