افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

واکنش سیدجلال حسینی به پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 235134
واکنش سیدجلال حسینی به پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد از دربی همیشه سخت است، یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوب گرفتیم. سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: دربی بعدی همیشه سخت است اما از هوادارانی که امروز آمدند و ما را حمایت کردند و توانستند قدرت زیادی به […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد از دربی همیشه سخت است، یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوب گرفتیم.

سیدجلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: دربی بعدی همیشه سخت است اما از هوادارانی که امروز آمدند و ما را حمایت کردند و توانستند قدرت زیادی به بچه ها بدهند تشکر می کنیم. بچه ها هم خیلی زحمت کشیدند و بازی سختی را بردیم و سه امتیاز خوبی هم گرفتیم.

درباره تاثیر حساسیت دربی بر عملکرد پرسپولیس: حساسیت بود و استقلال بسته بازی کرد و شرایط را پیچیده کرد. پیکان امروز خوب بازی کرد و بچه ها توانستند ریتم خوبی داشته باشند، البته هماهنگی خوبی داشتند اما باید به این روند ادامه دهیم. شرایط یکی دو بازی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی های سخت تری آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تساوی این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک اشاره و خاطرنشان کرد: ما مسابقه به مسابقه آماده می شویم و چه آلومینیوم باشد چه تیم دیگر، باید با آنها بازی کنیم. مسابقات هم سخت تر شده و مطمئنا روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی با اشاره به اینکه مسابقات سه گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کم نکرد خاطرنشان کرد: مسابقات سه گانه و آن قهرمانی ها برای ما تمام شده و اکنون فصل جدید است. کار ما بسیار سخت است و رقبای سرسختی داریم و باید تلاش کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)