افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

واکنش سهراب بختیاری زاده به درگیری با هواداران در فرودگاه

  • کد خبر : 410881
واکنش سهراب بختیاری زاده به درگیری با هواداران در فرودگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش خبری در یکی از رسانه های ورزشی مبنی بر درگیری چند هوادار با سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال در فرودگاه مهرآباد منتشر شد. به گزارش “ورزش سه”، بختیاری زاده می گوید: بیرون از محوطه فرودگاه منتظر تاکسی بودم که دو هوادار به من نزدیک شدند و از من خواستند […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقایقی پیش خبری در یکی از رسانه های ورزشی مبنی بر درگیری چند هوادار با سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال در فرودگاه مهرآباد منتشر شد.

به گزارش “ورزش سه”، بختیاری زاده می گوید: بیرون از محوطه فرودگاه منتظر تاکسی بودم که دو هوادار به من نزدیک شدند و از من خواستند درباره بازی امروز صحبت کنم. من به آنها پاسخ مثبت دادم و به سؤالات آنها در مورد تجهیزات پاسخ دادم. البته در این بین مسائلی وجود دارد که خارج از خانواده استقلال نمی توان آن را علنی کرد، بنابراین صحبت ما از این فراتر نرفت. اما ظاهراً این دوستان انتظار چنین چیزی را نداشتند، لحن خود را تغییر دادند و شروع به صحبت کردند که من ترجیح دادم بحث را تمام کنم. در همین حین اطرافیانمان بودند که مشکل را حل کردند و من با تاکسی به خانه برگشتم.

بختیاری زاده گفت: همه ما از وضعیت تیم ناراحت هستیم اما این اولین بار نیست که استقلال در این شرایط گرفتار می شود و امیدواریم با انرژی جدیدی که وارد تیم شده هر چه زودتر به شرایط عادی برگردیم. و با کمک هواداران و حفظ آرامش.” در این راه هواداران نقش مهم و پیشرو برای ما دارند و امیدوارم با صبر و حوصله خود هر چه بیشتر به تیم کمک کنند.

بختیاری زاده در پایان سخنان خود گفت: همانطور که در فرودگاه به این دوستان گفتم ما نیز از نتایج بسیار ناراحت هستیم و عذرخواهی می کنیم اما این نباید مانع از دست دادن امید ما به آینده شود. در فوتبال همیشه روزهای خوب و بد در کنار هم هستند و باید بتوانید غبار شکست را از خود دور کنید و به زندگی عادی برگردید. استقلال باشگاهی بزرگ با سابقه طولانی و موفق است و باید به روزهای خوب برگردد و به هیچ وجه این اتفاق نخواهد افتاد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.